2015. október 21., szerda

NOTD: Őszi Falevelek

Sziasztok Lányok!
Ma eljutottunk a Körös Technikák kihívássorozat nyolcadik, egyben az utolsó állomásához. 


Ha tovább olvastok, meglátjátok, mi "sült ki" a fenti lakkokból.



Ezen a héten a water colours volt a téma, én pedig örömmel vetettem be magam a technika kipróbálásába, mivel ez volt az első alkalom, hogy így lakkoztam. Tulajdonképpen ezért örülök ennek a kihívásnak, mert olyan dolgokat "kellett kipróbálnom", amikhez magamtól valószínűleg neki sem kezdenék. 
Egy kis összegzésként, az egyik kedvenc bejegyzésetek, ahova a legtöbb kommentet (5 db) kaptam, az a körömdíszes manikűröm volt, a másik a legtöbbet megnyitott (200) a színetmenetes manikűr volt. 
Szóval furcsák vagytok, hogy sokan megnézitek a bejegyzést, alig páran (és általában ugyanazok) pedig kommentelnek is. Úgyhogy annak a 4-5 lánynak nagyon szépen köszönöm a fáradtságot, hogy képesek voltak 1-1 mondatot írni a látottakról, Ti vagytok a legjobbak. <3 A többieknek is köszönöm, hogy velem tartottak, és én már ennyivel is többet tettem értetek, mint Ti értem... habár ha nagyon szeretnétek, ehhez a bejegyzéshez is kommentelhettek, habár a tapasztaltak alapján, úgysem fogtok írni semmit. Megpróbálhattok pozitív csalódást okozni, csak félek, hogy nem fog összejönni...


Na de térjünk is a manikűrre rá:


AVON, Gel finish körömlakk: Iceberg White
Legújabb AVON lakkom, ami a korábbi csalódások után nehéz szívvel, de megrendeltem, mivel fogyóban van a matt fehér Flormar lakkom. Korábban kipróbáltam egy pirosat és egy lilát, amik szépek voltak, de semmi extra és már másnap-harmadnap pattogtak a körmeimről... Ez most kicsit tartósabb; az első rétege nem fed és csíkoz, a másodiknál kicsit többet kell rákenni és szép fényesre szárad - sajnos emiatt viszonylag soká.

Felhasznált termékek:
- Revlon 285 Bubly
AVON, Gel finish körömlakk: Iceberg White
- Flormar 313 (fekete, nyomdázáshoz)
- MoYou Tropical 10-es lemez





Nekem nagyon tetszik ez a leveles minta, igazi őszies hatású. Készítettem egy fotót, simán a rózsaszín alapról - elnézést, hogy nem sikerült szépen megtisztítani a kezemet.



Nagyon élveztem ennek a manikűrnek a készítését, sokkal egyszerűbb volt, mint gondoltam. Alufólián kicsepegtettem egy-két csöpp körömlakkot, majd vizes-lemosós folyadékba mártottam az ecsetet és a cseppet feloldottam vele, majd a körmeimre maszatoltam a mintát. Mint látjátok, nem lett egységes, de szerintem nem is kell annak lennie. :)

A többiek munkái:





Nektek hogy tetszik?
Próbáltátok már ezt a technikát?
Melyik technika a kedvencetek?
Mulberry

4 megjegyzés :