2014. június 20., péntek

NOTD: Piros körmök

Sziasztok!
Hiába ez a rossz idő, mára egy gyönyörűséges vörös körömlakkot mutatok be Nektek, hátha jobb kedvre tudlak vidítani vele Titeket. :)


Az előző lila AVON lakk után jöjjön a Red Velvet.

Igazi vörös színe van, jó az állaga - szépen lehet kenni, - és már egy vastagabb rétegben is fedett s gyorsan meg is száradt - habár a két normál réteg használata praktikusabb.

Fedőlakk nélkül használtam, tegnap festettem ki a körmeimet és máris kopott a körömvégemen - ahogy majd a fotókon is láthatjátok.  




A mutató- és középső ujjamat feltúrbóztam a rózsaszín Flormar topperemmel (Glitter: GL03).




Meglepő, hogy egy pirosas-rózsaszín fedőlakk mennyire tud érvényesülni egy vörös alapon.


Nektek hogy tetszik?
Van/szeretitek az AVON/Flormar lakkjait?

Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Tetszik mindket lakk es nagyon jol mutat a ketto egymason!

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég, ezek együtt valami hihetetlenül szépek *.* Flormart még soha nem próbáltam, bár egy kipróbálásra vár, az Avon lakkjait pedig nagyon szeretem :-)

    VálaszTörlés