2015. március 30., hétfő

NOTD: Fame Fatal

Sziasztok Lányok!
Mint azt Ti is tudjátok, az Essence előrukkolt egy újfajta körömlakkal, amit a Cosmo mellé is adtak.
 
 
Talán nem leptem meg senkit sem, hogy én a piros mellett tettem le a voksomat. :)



Régen vettem utoljára Essence lakkot a szörnyű Color&Go lakkok után, azonban nagyon kíváncsi voltam erre a vonalra. Szeretem a géles finisű körömlakkokat, azonban az ilyen AVON lakkok nekem nagyon nem jöttek be, mert nem voltak tartósak. Kíváncsian próbáltam ki ezt az apróságot, azonban alaptalan volt a "félelmem".
 
Ugyanannyi mennyiségben (8 ml) és ugyanolyan üvegben érkezett, mint a Color&Go társai, csak a saját nevével - the gel nail polish.
 
 
A finise fényes s már egy rétegben is tökéletesen fedett. Mindamellett vagy 4 napig bírta - intenzív hajmosás, mosogatás mentesen - a körmeimen, ami már rekordidőnek számít nálam.
 

 
Összegezve, sokkal jobb minőségű lakknak tartom, mint a Color&Go társait/elődeit.
Biztos, nem ez volt az utolsó darabom.
 
Ti is kipróbáltátok az újsághoz járó darabot?
Ti beszereztétek valamelyik másik árnyalatot?
Mulberry

1 megjegyzés :