2015. október 3., szombat

NOTD: Tropicana hangulatban

Sziasztok Lányok!
Mára hoztam egy cuki kis manikűrt, amely nem része a Körmös Technikák kihívásnak, de szerettem volna megmutatni Nektek.


Ezzel egyidejűleg kipróbáltam egy újabb lengyel szerzeményemet.


Kezdésnek írnék kicsit magáról az Eveline körömlakkról. Gyönyörű színe van az üvegben és a körmökön is ugyanúgy néz ki, egész jól helyettesíti az Essence That's what I mint! lakkomat, ami kezd megbuggyanni... Kicsit túlságosan sűrű és krémes, éppen ezért picit csíkoz is, de már egy rétegben is egész tűrhetően fed. Hosszabb és nagy ecsete van, könnyű vele felvinni a festéket.





A fotózás után úgy döntöttem hogy feldobom a mentát, ezért fogtam a fehér Flormar  és az ezüst Moyra lakkomat s elkezdtem nyomdázni. 
Kipróbáltam milyen egymás után kétszer is nyomdázni különböző színnel s a végeredmény nagyon tetszett. Szerintem többször fogok még így lakkozni, mert szép lett.

Felhasznált termékek:
- Eveline Color Edition 915 (menta)
- Moyra No91 (ezüst)
- Flormar Matte M01 (fehér)
- MoYou Tropical nyomdalemez 10





Nektek hogy tetszik?
Nyomdáztatok már kétféle lakkal?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése