2013. május 23., csütörtök

Legújabb menta lakkom

Szisztok!
Nemrég vettem egy menta lakkot, mivel mostanában igencsak a szívemhez nőtt ez a szín.




A választott darab az Essence Color&Go 146-os That's what I mint! lakk.
Nagyon egyebet nem tudok mondani, mint amit már leírtam a Prom Berry, illetve a Miss Universe lakknál, ennek is krémes textúrája van. Két réteg kellett a fedéshez, de még így is itt-ott nem sikerült tökéletesen fednie, mivel csíkoz az ecset. Ezt az előző lakkoknál nem vettem észre, de ennél a világos árnyalatnál azért eléggé feltűnő - a végeredményben is, ugyan a képeken nem feltűnő.





Összességében ez is egy hihetetlen jó árnyalat, csak meg kell szenvedni a felkenésével. Nagyjából 2-3 napot bírt, de a nagyujjam végén és a mutatóujjam végén már rendesen lepattogott...

És hogy feldobjam ezt a manikűrt - ha már ilyen rossz idő uralkodik odakinn, bevetettem a régi Essence Twins topperemet, a 06-os edward nevűt.
Ugyanolyan lett a végeredmény, mint amit már mutattam korábban a Claire's-es lakkommal. :)


Nektek tetszik ez a Color&Go lakk? Mivel dobnátok fel?
Mulberry

3 megjegyzés :

  1. Nekem jobban tetszik fedolakkal:))


    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik mind kettő! :)
    Most egy időre van menta lakkom, szóval beszerezni nem fogok. :)
    A fedő lakk is nagyon szép, és szép a kettő együtt! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép magában is, és Edwarddal is :)

    VálaszTörlés