2013. április 2., kedd

Márciusi zsákmányaim

Sziasztok!
Kicsit egybeszedtem a havi vásárlásaimat, nem szerettem volna mindről külön-külön posztot hozni. Amiről már írtam, arról linkelek.


Szerintem egész jól kihasználntam a Müller kuponokat és feltöltöttem a készleteimet újdonságokkal is.
Első körben vettem egy Manhattan zselés tust, Essence gel tint-et és az első OPI lakkomat - méghozzá a Mariah Carey kollekcióból. 


Jött MUP csomagom is, melynek tartalma egy Sleek filces tus és Rose Gold pirosító, illetve az ELF Giddy Gold pirosítója.


AVON-ból is rendeltem két pirosítót. (Nemsokára jön bejegyzés a régi és új pírekről.)



Yves Rocher-ban is bevásároltam.


Kapható az Essence Oz kollekciója, melyből ezt a mono szemhéjpúdert vettem meg. A kifutó fix&repair körömlakkat még 200 forintért sikerült megvennem s végülis Twins reloaded lakkok is a kosaramban landoltak. 


Beszereztem az maradék két Rimmel matt Kate Moss rúzst is. Így már teljes a matt gyűjteményem.


Végül vettem még egy bőrradírozós Body&Soul tusfürdőt a Müller kuponnal.



Ti felhasználtátok valamelyik Müller kupont? Vettetek mostanában valami(ke)t?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. De jó sok minden :) a pirosítók nagyon érdekelnek :) a sleek nekem is meg van, de annyira nem szeretem :S
    én mülleres kuponnal Clinique Chubby sticket vettem+páromnak parfümöt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, én is akartam Chubby Stick-et venni, de sajnos nagyon halogattam úgyhogy végül nem jutottam el odáig. De erre lesz még lehetőségem júniusban vagy júliusban, mert akkor is lesz Clinique kupon. Te milyen árnyalatot vettél, mert én alig bírok dönteni? :D
      Az egyetlen bajom a Sleek tussal, hogy alig látszik a lila színe, mikor felviszem. Teljesen fekete, aztán meg napközben már látszik, hogy lila. :S

      Törlés