2013. január 31., csütörtök

Kate Moss rúzsaim

Egyik korábbi posztomban összeszedtem a két kollekcióban szereplő rúzsokat, most pedig megmutatom a saját Kate Moss rúzsaimat, amiket az év folyamán vásároltam.



Az első kollekcióból két rúzsom is van, a 05-ös és a 06-os. A második, a matt kollekcióból pedig csak egy már kettő is van, a 102-es és a 105-ös.



Ezekkel a Lasting Finish darabokkal kezdődött a rúzsok iránti szerelmem. Még nyáron, meglepődve tapasztaltam, hogy még kaphatóak ezek a rúzsok - azt hittem limitált darabok. Úgyhogy meg is vettem rögtön ezt a két darabot, a kellemes fás-fáradtabb rózsaszín 05-t és a vibráló korallos pink 06-t. 





A matt verzió pedig azért áll közel a szívemhez, mert ezek közül van az első nude rúzsom méghozzá a 105-ös. Az eredeti Lasting Finishű rúzsok közül nagyon hasonlít a 08-ra, csupán ez csillámosabb picit - de nem feltűnően. A 102-es egy igazi Pink, nem mindenkinek áll jól - kicsit világosabb, mint az Essence All About Cupcake-je.





És végül jöjjön a swatch:



Ti szeretitek a Lasting Finishű rúzsokat? A matt verzióból is beszereztétek valamelyiket?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése