2012. október 22., hétfő

Glamour napok: Maybelline termékek

Egy bejegyzésen belül megmutatom a két Maybelline terméket, amit a Glamouros hétvégén vettem. Már régóta szemeztem a "Pink Punch" Color Sensational rúzzsal, s a mindennap használható  "On and on Bronze" Color Tattoo-nak is örülök. Körülbelül annyiért vettem a kettőt, mintha rendes áron csak a rúzst vettem volna meg. :)



A krémes szemhéjfestékek idén nagyon divatba jöttek. Nem meglepő, mert tényleg jók a kora reggeli gyors készülődésben, egyszerű feltenni őket és ott maradnak egész nap. Akár alapnak, akár szemhéjpúdernek is megfelelőek, még egy tusvonal és kész is vagyunk. A türkiz mellé gondoltam beszerzek egy hagyományosabb színt is, amit akár minden nap használhatok, ezért is esett a választásom erre a bronzra.Már többször kipróbáltam és tényleg nagyon jó, mióta megvettem, szinte csak ezt használom.

A rúzs azért tetszett, mert különleges színe van, jó brutál pink. Van ilyen színű körömlakkom a H&M-ből. Mindenesetre nem egy mindennapi szín, de szerintem a kínálatban találhatunk olyat, ami megfelel a hétköznapokra.

S végül a swatchok:







Igencsak pigmentáltak és tartósak, a swatchokat hibátlanul csak sminklemosó hozta le. 

Ti beszereztétek ezt az árnyalatú szemhéjfestéket? Vettetek rúzst?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése