2017. augusztus 17., csütörtök

NEW IN | CHESKY KRUMLOV & LONDON

Sziasztok Lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom, miket vásároltam az idei nyaralásaim alatt.







Chesky Krumlov (Csehország)
Június végén ismét ellátogattunk egy hosszú hétvégére Chesky Krumlov óvárosába. Ott csak a Teta drogéria van, így smink szempontjából kicsi a választék, de vettem egy matt szájfényt - ami inkább folyékony ajakrúzs, de nem olyan tartós -, illetve egy lábmaszkot is - amit már mutattam az előző elfogytak bejegyzésemben is. Ezeken kívül, vettem még egy sörsampont is, egy zöld karkötőt és egy hűtőmágnest. A piros koronás tollat anyukámnak hoztam szuvenírként. 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

London (Anglia)
Augusztus elején egy hosszú hétvégére ellátogattunk Londonba, ahol az egyik volt osztálytársammal városnézésre mentünk. Gyönyörű ország! Persze pár boltban is jártunk, ahol bevásároltam pár dologból.



Primark
Itthon sajnos nincs jelen ez a bolt, de úgy tudom, Bécsben igen. Én ezt nagyon sajnálom, mert szuper jó dolgokat lehetett kapni, némelyiket potom pénzért. Vettem 2 csomag 60 darabos hajgumi szetttet, ahogy a képen is láthatjátok 1 fontért (kb 307 ft). Nem kell mondanom, hogy itthon kétszer vagy háromszor ennyiért lehet kapni ennyi hajgumit. Vettem még egy hajpánt izét, nagyon tetszik ez a bordós árnyalata, illetve vettem még két szivacsot is - ki kellene dobnom kettő szivacsomat és így megjött az utánpótlás is. A minőségére azért kíváncsi leszek. Végezetül vettem még egy epres Carmex-et is - itthon Rossmann-ban láttam ilyent cseresznyés ízesítéssel. 
Rengeteg ruhájuk és kiegészítőjük is van: 10-12 vagy kicsit több fontért, de náluk az akciós termékek ára is jó - 8 font helyett 4-5 vagy 6 font helyett csak 3.



9 és 3/4 vágány - Harry Potter bolt
Ellátogattunk a 9 és 3/4 vágányhoz és feltankoltunk a boltból pár dologgal. Mint láthatjátok, büszke Griffendéles vagyok. Eléggé csalódás és lehangoló volt a bolt.






Sainsbury és szuvenírek
Nem lehetett kihagyni a Cadburry édességeket, teákat és hűtőmágneseket sem. A Twinning teákat 1-2 fontért árulták - nem annyiért, amennyiért itthon látni őket az üzletekben! A képen annyira nem látszik, de az egy epres vagy cseresznyés Airwaves - amititthon még nem láttam. Londonban nagyon elfogadóak és kicsit túlzásnak is éreztem a pride-os dolgokat - mindenhol szivárványszínű angol zászlót láttunk, és a Skittle is hófehér volt... -, de van még mit tanulnunk Tőlük nemcsak etéren. (Nem akarok politizálni, ha valaki az előző mondatomba bele akarna kötni, ugyanis engem nem zavar hogy ki kit szeret, semmi közöm hozzá ki hogyan lesz boldog.)
Elkezdtem gyűjteni a hűtőmágneseket, úgyhogy haza is jött velem ez a kettő - utóbbi a Sherlock Holmes boltból való.



Reptéri duty free bolt
Ennek a palettának nem tudtam ellenállni, muszáj volt megvennem. (A Naked Heat paletta nem volt raktáron és ugyanabban az árban voltak.) Ebbe a palettába beleszerettem már a promó képek alapján is és sosem gondoltam volna, hogy vala be fogom szerezni. (Kevesebbe került, mint amennyiért a MUP-ban árulják - jóval kevesebbe...)
Tulajdonképpen ez az első ilyen drágább/márkásabb sminktermékem.


Ti jártatok mostanában valamerre? 
Vettetek valami érdekeset?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése