2017. május 7., vasárnap

MANI-ACS | NOTD: Kontraszt

Sziasztok Lányok!
Mára egy manikűrt hoztam, melynek témája a kontraszt.



Eredetileg vizes matricát akartam használni, de végül más mellett döntöttem.



Nem sokszor szoktam water marble technikával körmöt festeni, pedig tök jó buli és szuper mintákat lehet kihozni belőle, csak hát koszolós, macerás és időigényes. Eredetileg egy régebbi fekete-fehér márványos manikűrömet akartam elkészíteni még egyszer, de az akkor használt fekete lakkom (Flormar Nail Enamel 313) mintha megadná magát, mert most szinte nem sikerült belőle lakkot előhúzni, így végül más színre esett a választásom.

A bal kezem mutatóujja tulajdonképpen dupla adagot kapott, így nagyon extrém  lett a végeredmény, a középső és a gyűrűs ujjam pedig nem nem lógott teljesen bele a vízbe, a mutató- és kisujjam pedig inkább csak a lila mintát vette fel. Nekem nagyon tetszik ez a színpárosítás is.








Általában nem szoktam megmutatni a jobb kezemen lévő manikűrt, mivel az sosem szokott szépen sikerülni - mert nem vagyok balkezes, - de néha szoktam kivételt tenni. A gyűrűujjamon elkenődött a minta a fedőlakk miatt, a középső ujjamnál meg van egy hupli, ahol egy kis festékgolyó volt, de a többi ujjam egész vállalható. Így sincs két ugyanolyan minta a tíz ujjamon. :D






Felhasznált termékek:
- Essence The Gel Nail Polish: 33 wild white ways (alaplakk)
- Flormar Matte Nail Enamel: M01
- Avon Gel Finish: Perfectly Plum (LINK)

Többiek munkái:




Nektek hogy tetszik?
Szoktatok water marble technikával díszíteni?
Mulberry

3 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett, úgy szeretem az ilyen manikat, csak annyira időigényes meg macerás elkészíteni. De másnál nagy örömmel nézegetem :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett, a bal kezed gyűrűsujja tetszik a legjobban :) Nekem soha nem sikerül ez a technika, lemondtam már róla teljesen. De azért mindig irigykedem azokra, akik ügyesebbek, mint én :D

    VálaszTörlés
  3. Klassz lett, nagyon tetszik! :) A water marble-ben pont az a jó, hogy mindig másmilyenre sikerül a minta. Ettől olyan különleges lesz. Viszont tényleg pepecselős. :)

    VálaszTörlés