2017. május 5., péntek

KEDVENCEK | Április

Sziasztok Lányok!
Ebben a bejegyzésben bemutatom az áprilisi kedvenceimet.



Csupán ez a két termék lopta be magát a szívembe.


Ebben a hónapban egy kicsit újra-felfedeztem a készletemet, így esett, hogy csak ezt a többszínű pirosítót használtam, méghozzá ezzel a ferde ecsettel együtt. Tökéletes párosításnak bizonyult számomra. 

Catrice Multicolor pirosító: 080 Peach Frappuchino
Ez egy korábban kifuttatott termék, így már nem kapható az üzletekben. Tetszik az átmenet az árnyalatok között, hogy a pirosítóval együtt egy kis kontúr/bronzosító, illetve minimális highligter is kerül az arcomra. Három lépés egyszerre, lusták előnyben. :D





Essence Me&My Umbrella trendkiadás kontúrozó ferde ecset: 01 I like people who smile when it's raining
Volt egy ilyen E.L.F. ecsetem, az nem volt ennyire tömött és vöröses volt a szőre. Mivel elkezdte nagyon hullatni a szőrét, kidobtam és ez az Essence ecset lett a pótlása. Szeretem az ilyen frde ecsettel felvinni a pirosítót, hiába kontúrozáshoz ajánlott - ahányan vagyunk, annyiféle módon sminkelünk, nincs semmi sem kőbe vésve. Egyébként ez a trendkiadás az egyik tavalyi kedvencem - a másik az lights of orient limitált kiadás.


Nektek mik voltak a kedvenc termékeitek áprilisban?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése