2017. március 22., szerda

NEW IN: EYE CANDY | I Heart MakeUp - I Heart Chocolate paletta

Sziasztok Lányok!
Egy kis csönd után úgy gondoltam, megmutatom a legutóbbi szerzeményemet - még januárból...


A fotókat is akkor készítettem, használtam is azóta, csak sosem sikerült megírni ezt a bejegyzést. A tovább mögött olvashatsz a termékről, illetve, hogy mi történt velem az elmúlt időszakban...


Eléggé csöndesen telik ez a hónap számomra - egyaránt a való életben és a blogon is.
Nem akarok nagyon magyarázkodni, úgyhogy csak röviden: szimplán nem volt kedvem - és néha időm sem - körmöt festeni és az egyszerű manikűrömet meg nem akartam mutatni Nektek. Mostanában nagyon kevés sminket vásárolok, amiket be tudnék mutatni Nektek - ingyen termékeket ugye nem kapok - és próbálom elhasználni az eddig betárazott termékeimet. Szerettem volna csinálni egy "10 pan project"-et is, hogy ürüljön a szekrényem, erre amikor átnéztem a kínálatot vagy húsz terméket kapásból kidobtam, amik régóta meg vannak és nem használtam vagy nem tetszett az illata/állaga... úgyhogy kb 3-4 termék került volna a projectbe, kidobós bejegyzést pedig nem csináltam, mert felindulásból mindet kivittem a kukába... És még ezután is úgy érzem, hogy sok sminkem van. Annyira nem bánom a dolgot, mert mostanában nehezen tudnak megfogni a sminktermékek és amúgy is spórolásra adtam a fejemet, szóval a Glamour napok is ki fognak maradni - ismét, - de egyáltalán nem bánom.


PinkPanda-t sokat szoktam nézegetni, persze mindig az akciós részleget, amikor szembejött velem ez a paletta nagyjából féláron. Tudom, amúgy sincsen egy horror ára, de úgy döntöttem ezzel az akcióval megveszem, mert régóta ki akartam próbálni. (A rendelésem után feltűnt, hogy megemelték a termékeik árát, szóval duplán jól jártam!)


Aki egy kicsit jártas a szépségvilágban, tudja, hogy ezek az I Heart Chocolate paletták a Too Faced Chocolate Bar Palette olcsóbb dupe-jai/alternatívái. (Maga az I <3 MakeUp a MakeUp Revolution márka kistestvére, akik az Urban Decay Naked paletták dupe-jaival/alternatíváival rendelkeznek - nekem az Iconic 3 van meg.) 
Leírni nem tudom, mennyire tetszik a Too Faced csokis vonala, de sosem vitt rá a lélek (khmm a pénztárcám) hogy rendeljek magamnak tőlük. Azonban, hogy elérhető az alternatívájuk, adtam egy próbát nekik - már a csomagolás miatt is megérte.



Válogatott matt és csillámos földszínek, itt-ott egy kis színnel megbolondítva. Ez egy jó kis alap paletta a színvilág miatt, mindennapos használatra is jó, illetve lehet füstös partisminket is készíteni vele. A szemhéjpúderek nagyon puhák, kicsit porolnak és nagyjából ugyanolyan pigmentáltak, csak pár színnel van bajom: a mattok közül a "Meet Chocolate" (rózsaszín) a leggyengébb, a csillámosak közül az egyik a "Piece Me Together" (inkább barnás moszatszín), mert nagyjából egy óra alatt eltűnik a szemhéjról a benne lévő csillám; a másik az "Unforgivable" (szürke rózsaszín mikrócsillámokkal), ami pár használat után már inkább matt, mint csillámos.

bocsánat az elírásért

bocsánat az elírásért

bocsánat az elírásért

Én megszerettem ezt a palettát, idén tulajdonképpen eddig csak ezt és Bubzbeuty palettáját használtam felváltva, úgyhogy akár kedvencnek is lehetne mondani.


Ti kipróbáltátok már valamelyik I Heart palettát?
Ti örültök, hogy kaphatóak dupe paletták?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése