2017. március 7., kedd

MANI-ACS | NOTD: NAPKELTE / NAPNYUGTA

Sziasztok Lányok!
Egy kicsit elcsúsztam ezzel a bejegyzéssel, mert vasárnap kellett volna kikerülnie, de csak most jutottam el idáig.




A továbbiak mögött láthatjátok is az elkészített manikűrömet.


Számomra a napkelte és a napnyugta egyet jelent a színátmenettel, ezért megpróbálkoztam egy kis ombréval. Nem a kedvencem ez módszer, de most jó szivacsot használtam és egészen tetszik a végeredmény -  ugyan a középső ujjamról lejött az alapszín s csak szimplán rákentem a lakkokat ezért is látszik ennyire az átmenet és a mutatóujjamra meg ráejtettem egy kis megszáradt piros lakkot és csak ennyire sikerült leszedni.... Ha el akarnám rejteni ezeket, akkor nyomdáznék rájuk valamit. 
Párszor már próbálkoztam ezzel a technikával, sőt majdnem ugyanezzel az összeállítással is - melyik a jobb? :)






Felhasznált lakkok:
- Essence The Gel Polish 33 wild white ways (alapszín)
- Essence The Gel Polish 16 fame fatal
- H&M Nail Polish Orange
- SHE 300

végre egy kis napsütés <3

Többiek munkái:




Nektek hogy tetszik?
Szeretitek az ombre technikát?
Mulberry 

1 megjegyzés :