2017. február 28., kedd

Elfogytak | Február

Sziasztok Lányok!
Ugyan ebben a hónapban alig posztoltam, gondoltam megmutatom, miket használtam el.


A havi kedvences bejegyzést pedig pár nap múlva hozom is.


Dove Illuminating Nourishment Sampon: A Dove fénytelen hajra kifejlesztett Illuminating Nourishment termékcsaládja Vibrant Shine Lock Szérummal mélyen táplálja a fakó hajat, hogy újra élettel teli legyen.
Még az őszi pixibag-emban lapult ez a sampon s csak mostanra sikerült a végére érnem. Krémes textúrája van, szép tiszta és puha lett tőle a hajam, de semmi extra. Két-három naponta újra hajat kellett mosni. Az én erős szálú, zsírosodó hajamhoz a zselés állagú samponok sokkal jobbak, úgyhogy nem hiszem, hogy újra fogom vásárolni.


Yves Rocher Active Sensitive szemkrémKrém érzékeny szemkörnyékre. Kisimítja a bőrt, eltünteti a puffadást és a karikákat. Kontaktlencsét viselők is nyugodtan használhatják.
Még régebben vettem és éjszakára szoktam a szemem alá kenni. Több napi használat után szépen eltüntette a sötét karikákat, de ez is semmi extra.Örülök, hogy elfogyott.


AVON Advance Technques Marokkói Argánolajos Hajpakolás (minden hajtípusra): Belülről kondícionálja a hajat és védelmet nyújt a külső felületének. Mélyen hidratál. Erősíti a haj szerkezetét.
Ezt a terméket egy félreértés miatt sikerült megvenni - az öblítést nem igénylő hajolajat akartam újravenni, de végül ezt hozta a tanácsadónőm... Fehéres krém nagyon kellemes illattal. Nem minden hajmosás után szoktam használni, a hajtövekre nem, csak a lelógó hajzuhatagomra szoktam tenni belőle egy kis maréknyit - nem kell sok, mert szépen el lehet oszlatni - és kb 15 perc után leöblítem a hajamról. Nagyon szép és puha lett tőle a hajam, nem bánom a bakit a megszerzésével, mert sokáig elég volt és bevállt. Lehet majd a jövőben újra megveszem.


Body&Soul Wellness testradír gránátalma és vörös áfonya
Zselés állagú testradír, kicsit érdesebb szemcsékkel. Elvileg limitált kiadás, de régebben vettem és még mostanában is láttam a Müller polcain - ez saját márkás termékük. Nagyon szeretem, mert jól radíroz és finom az illata - elfogult vagyok a gránátalma miatt. Biztos újra fogom venni a jövőben, mert ár-érték arányában ez az egyik legjobb a drogériák polcain és rengeteg egyéb illatkombinációban is kapható.


Listerine Total Care Zero szájvíz (alkoholmentes)Antiszeptikus szájvíz hűsítő mentolos, friss ízzel, fog és ínyvédő, fogkő ellen. Alkalmas mindennapi és hosszú távú használatra is. Nem színezi a fogzománcot én nem okoz ízérzés zavart sem. Csökkenti a plakkot, elpusztítja a szájban lévő baktériumokat, segít megőrizni az egészséges fogínyt, a fogakat erősítve véd a fogszuvasodás ellen, megelőzi a fogkő kialakulását, így segít megőrizni a fogak természetes fehérségét és hosszan tartó friss leheletet biztosít.
Fontos a fogápolás és szeretem a Listerine szájvizeket. Ugyan ez alkoholmentes, ugyanolyan erős mint a sima. Többféle változatban kapható, de tudom ajánlani a legújabb zöld teás változatot, mert szuper - most éppen azt használom.


Finale Cosmetics Folyékony Szappan - Oriental RelaxA folyékony krémszappan Oriental Relax gránátalmakivonattal és zabtejjel ápolja a bőrt. Válogatott összetevők ápolva tisztítják a kezet, a különleges illatkombináció érzéki illatot kölcsönöz. Dermatológiailag igazoltan bőrbarát.
Lidl-ben vettük, cuki rózsaszín krémes szappan. Kellemes illata van, olcsó és nagy kiszerelésű.


Ti miket használtatok el februárban?
Van jól bevált krémetek - sampon, hajpakolás, testradír?
Mulberry

1 megjegyzés :