2016. november 3., csütörtök

NOTD: Megújultak a SHE lakkok

Sziasztok Lányok!
Az elmúlt 2-3 csöndes hét után egy körmös bejegyzéssel érkeztem.


A rövidke hiátus rövid indoka annyi, hogy az előző hónapban összepakoltam a sminkes "felszerelésem" mert valami készülőben volt (van) és nem is nyúltam hozzájuk azóta. Úgyhogy smink és körömlakk használata nélkül léteztem az elmúlt időszakban - kicsit felüdülés volt.


Mostanában ritkán jutok el drogériába, de ha el is jutok, kevés termék dobogtatja meg a szívemet, azonban a SHE lakkokon megakadt a szemem. Szinte mindenük új külsőt kapott, sokkal profibban néz ki mint a régi fehér csomagolás...

Kicsit más, sokkal sűrűbb krémesebb az állaga, mint a régebbieknek - lehet azért, mert zselés lakk. Más az ecsete, nem a hosszú vékony hanem lekerekített rövidebb, de elég lakkot felvesz. Két vékony rétegben egész jól fed - egy vastag réteggel nem egységes a fedése. Szép csillogós lesz a felülete - fedőlakk nélkül is.



Tartósságról sajnos nem szolgálhatok túl sok jóval, ugyanis első alkalommal a festés és fedőlakk után amikor már száraz volt kimostam az ecseteimet és nem bírta a manikűröm - itt inkább a fedőlakknak mondanám a hibát, mert már újat kellene vennem, de akkoris...
Azonban a második alkalomnál fedőlakk nélkül már a festés estéjén/másnapján a köröm végén megjelent kisebb kopás és a jobb kezemen pedig a köröm felszínén vannak "karistolások" pedig hibátlanul száradt meg a lakk és eltűnt a szép csillogós fedőréteg...
Nem vagyok elájulva a tartósságától, a régebbiek jobbak voltak, de lehet, hogy az én hibám, úgyhogy majd még kipróbálom más alap vagy fedőlakkal együtt.


Gyönyörű őszies bordó bogyós árnyalat, tökéletes az őszre. Még mindig nincs fantázianevük, ez a 310-es sorszámú. Nagyjából 500-600 forintba kerül és 10 ml-t kapunk.



Nektek hogy tetszik az új külső?
Tesztek egy próbát valamelyik árnyalattal?
Muberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése