2016. november 8., kedd

LELTÁR #1 | Az én 'highlighter'-es utam

Sziasztok!
A mai bejegyzésben megmutatom a highligter kollekciómat.


Továbbiakban ezekről a termékekről olvashatsz, illetve hogy hogy kerültem fel a highligter-vonatra. :D


Aki régebb óta kíséri figyelemmel a blogomat, tudja, hogy régebben nem is értettem ezt az egész highligter dolgot és nem is foglalkoztam vele. Ez csupán idén változott meg, egy  - utólagosan szerencsés - "félrenézett vásárlás" miatt. Majd az adott terméknél le is írom, mi történt, addig íme időrendben az utazásom. Egyik sem a legnépszerűbbekből való.



Első megálló egy régebbi limitált kiadású, Essence szemhéjpúder (Me & My Ice Cream 02 icylicious), ami kicsit fagyos és fényes. Ezt használtam a szemöldökcsontra, a belső szemzugba és nagyon ritkán az arcomra is. 



Következőnek a PUPA tavalyi kollekciójából az arany highligtere. Sokkal drágább volt, mint az elődje, és csak párszor használtam - főleg decemberben - de gyönyörű fényt ad az arcomnak. Ezt anno nem mutattam meg a blogon, mert szinte az összes beauty blogon végigsöpört ez a termék, amit legtöbbjük tesztelésre kapott. (Persze ez nem baj, csak nem akartam a nagyon sokadik lenni, aki erről áradozik, habár saját pénzből vettem meg...)




Az akciós állványon megtaláltam a Catrice Treasure Trove kollekciójából a highlighter-t és mivel barátnőm annyira imádja, elhoztam. Sajnos csillámos, úgyhogy ritkán használom, de annyira szépek ezek a csillagok...




Az idei Essence kifuttatás során a Pure Nude Powder volt a kifutó termék, amiért simán megadtam volna 350 forintot, habár nem tudtam milyen is valójában. A boltból távozóban láttam, hogy sikeresen nem a púdert hanem a highlighter-t sikerült megvennem - teljes áron, - mert az állványon össze-vissza voltak a termékek... Végül hazahoztam, eltettem és pár héttel később kipróbáltam. Atya világ, ez a világon a legszebb highlgt, amit azóta minden egyes nap használok. Nem is tudom, hogy tudtam enélkül élni! Az év befektetésének tartom azt az 1200-1300 forintot, amiért ezt megvettem plusz egyébként Tati, Kathleenlights és Sarah Therese youtube-erek is imádják! Ez az én highlighter-em. 




Zárásként pedig megemlítem még a Catrice Contourious trendkiadás darabkáit: a Strobing Duo Highligter és a Sculpting Powder Paletták. Az előbbi duót háromféleképpen lehet használni, csak az egyik-egyik színt vagy a kettőt együtt. Gyönyörű gyöngyházfényt hagy az orcákon. Az utóbbi két paletta egy kicsit csalódás, mert porolnak és nem is fényesek...





Végül mutatom is a színmintát, hogy lássátok a karomon őket. Kicsit bonyolult volt lefotózni őket, ezért ahol a nevüket is leírtam, tettem háttérfényt, hogy látható legyen a különbség köztük.





Nektek megvan valamelyik felsorolt termék?
Van kedvenc vagy jól bevált highlighter-etek?
Mennyire szálltatok fel a vonatra?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Az arcomon abszolút matt párti vagyok, valahogy nem érzem túl természetesnek, hogy fénylik az arccsontom, meg nem is szeretem a fénylő bőrt úgy összességében, max pirosítóban fér bele egy-egy csillogósabb szín. Viszont nézegetni imádom őket, mindig belenyúlok a boltokban a highlighterekbe, felkenem a kezemre és örülök magamnak :'D

    VálaszTörlés