2016. október 18., kedd

New In | Eyecandy: Sleek Goodnight Sweetheart i-Divine (limitált kiadás)

Sziasztok Lányok!
Mára egy igazi őszi palettával érkeztem. 


 Továbbiakban erről a Sleek palettáról olvashatsz.


Sleek: Goodnight Sweetheart i-Divine Paletta (innen: MUP)
A csomagolása a limitált designos papírdoboz. A paletta a már megszokott kinézetű kívülről masszív fekete tok, a paletta nevével ellátva kivételesen rózsaszínnel. Ugyanúgy, mint a többinél belül van egy nagy tükör, 12 pot, applikátor és a védőfólia a szemhéjpúderek nevével - a többi palettával ellentétben ebből a tokból kicsúszik ez a lapocska, így lehet el fogom hagyni.


Az árnyalatokról röviden: csillámos fényes nude-ok, rózsaszínek, rezek & aminek én külön örülök, hogy végre nincs benne fekete!



Felső sor: 
- Seduction - homok (fényes) || csillámos szürke
- Velvet Wrap - sötét rózsa (fényes) || csillámos bordó
- Romance - mély szilva (matt) || bordós sötétbarna
- Lingerie - krém (fényes) || kicsit irizálós (duókrómos) halvány sárgás-rózsaszín (*)
- Dusk - bronz (fényes) || csillámos barna
- L.O.V.E. - világos mályva (fényes) || fényes világos rózsaszín (*)

Alsó sor:
- By The Fireside - sötét mályva (fényes) || fényes rezes
- Hold Me Tight - nugát (matt) || matt piszkos barna
- Sweet Dreams - bronz/arany (fényes) || barna alapon bronzos és aranyos csillámok
- Love Is In The Air - halvány lila (fényes) || fényes lilás szürkés 
- Snuggle - smaragdzöld (fényes) || duókróm 
- Sleeping Beauty - föld (fényes) || szürke kevés csillámmal


És akkor jöjjenek a swatch-ok:



Már készítettem pár sminket vele:
1) Az egész szemhéjamra alapnak használtam a matt barna Hold Me Tight árnyalatot, majd a külső szemzugba jöhetett a matt bordós-barna Romance. Már ez a kettő együtt is elég ütős volt, de végül feldobtam a lilás szürkés csillámos Love Is In The Air-t és tettem a külső szemzughoz a duókróm Snuggle-ből. Később kipróbáltam a matt barna Hold Me Tight árnyalaton a csillámos Sweet Dreams-et, úgy sem volt tartós - pedig a csillámos szemfestéket úgy vittem fel, hogy az ecsetre sminkfixáló spray-t is nyomtam... 
2) Az egész szemhéjamra használtam a szürke Sleeping Beauty-t alapnak és erre lapos ecsettel rányomkodtam a cskacsillám Seduction-t. A Végeredmény gyönyörű lett, azonban egyrészt az egész arcom csillám lett a Seduction után és a szemhéjamról kb 2 óra alatt eltűnt a 80-90%-a; másrészt szemhéjalap nélkül a Sleeping Beauty 6-8 órán át a helyén maradt.
3) Miután nem volt jó az a verzió, hogy alapnak a matt barna árnyalatot használtam, kipróbáltam önmagában (alappal) teljes szemhéjon a L.O.V.E. és belső szemzugba a Lingerie árnyalatokat és úgy nagyon sokáig bírta a sminkem - a csillogás is tovább maradt ott.

(*) Nagyon nézegettem a két rózsaszínes fényes szemhéjpúdert míg rájöttem, mi "zavart" velük kapcsolatban. Emlékeztettek egy másik Sleek paletta színeire, méghozzá az Oh So Special Gateau és Organza árnyalataira. Naná, hogy megnéztem mennyire hasonlítanak:



"Sajnos" rossz hírrel szolgálhatok, mert nem dupe-ok. Az Organza fényes halvány rózsaszín-lilás beütéssel, a Lingerie hasonló csak sárgásabb. A L.O.V.E. meleg fényes rózsaszín, mint a  hideg tónusú Gateau, ami még pluszban csillámos is. Ugyan van olyan fényállás, amiben hasonlítanak, de nem azonosak.


Összességében meg vagyok elégedve ezzel a Sleek palettával, ez a kedvenc márkám, ha szemhéjpúderről van szó. Ez az a termék, amit a blogolás miatt kezdtem el "gyűjteni" és nem bántam meg. Nyugodtan keressetek vissza a blogon, ha kíváncsiak vagytok a többi Sleek palettámra - facebookon van pár link a "tesztek vegyesen mappában".

Nektek Tetszik ez a paletta? Kívánságlistás darab?
Van kedvenc Sleek terméketek?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése