2016. szeptember 11., vasárnap

NOTD: Shell Glitter (PR)

Sziasztok Lányok!
Mára egy manikűrt hoztam az egyik BPS-os termékkel.

Hello girls!
Today, I have a Nails Of The Day post with one of the BPS product I got for testing.


A továbbiakban ezekről olvashatsz.
In the following you can read about these.


Egy kicsit őszköszöntő lett ez a manikűr, hiszen egy bogyós lakkot választottam alapnak és arany csillámdarabkákkal dobtam fel. Annyira illik ez a két szín egymáshoz, imádom őket kombinálni - nem csak a körmeimen.
My manicure looks like it's fall already, because I chosed a burgundy / berry toned nail lacquer for base and I put some gold shimmer on it. I think these two colors go well together, I love combining them - not only on my nails.




Felhasznált termékek:
- Golden Rose: Rich Color 28
- BPS arany csillámmatrica (1pc Holographic Nail Art Shell Paper Glitter Paper Shiny Glass Papers Acrylic Decorations, LINK)
Products I used:
- Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 28
- BPS: 1pc Holographic Glitter Nail Art Shell Paper Paper Papers Acrylic Glass Shiny Decorations (LINK)


A matrica kilenc téglalapnyi csillámot tartalmaz - a fenti képeken láthatjátok is a körvonalait. A manikűrhöz, azaz egy körmömre egy téglalap felét használtam el nagyjából.
The sticker contains nine rectangle of shimmers - the picture above you can see the outlines. In this manicure, I used roughly half of a rectangle.



Mint az a szerzeményes bejegyzésemben is említettem, nagyon emlékeztetett egy régebbi AVON fedőlakkra, ami ezüst csillámokkal volt tele. Úgyhogy össze is hasonlítottam vele:
As I mentioned in my haul post, this gold shimmer papers is very similar to an older AVON topcoat I have, which was filled with silver shimmers. So I compared the two for you:


A maga nemében mindkettőt "nehéz" használni. 
- A fedőlakknál ki kell halászni a csillámdarabkákat és kevés lakkot kell felvinni a körömre. Erre egy megoldás hogy az ecset mellett egy pontozót vagy fogpiszkálót használunk, hogy az ecsetről leszedjük a csillámokat és a körmünkre helyezzük vele.
- A papírnál pedig mi magunk tudjuk kivágni a kisebb-nagyobb mintákat, de óvatosan kell bánni az ollóval és figyelni kell a ragadós kis matricadarabkákra, hogy jó helyre tapadjanak. Végül pedig jöhet rá a jó kis réteg fedőlakk.
Both "heavy" use - of its kind in .
- With the topper you have to fish for the shimmers while you applie a little varnish to the nail. I have a solution for this problem: you need a nail art dotting brush (example) or a toothpick to remove the selected shimmer from the varnish's brush and place it to your fingernail. This is this simple! 
- Whith the paper you can cut out smaller and larger samples, but be careful with the scissors and pay attention to the little sticky stickers to stick to the right place on your nails. Finally some layers of your good or favorite top coat.




Felhasznált termékek:
- AVON Opal top coat - Opalesce (korábbi manikűröm vele)
Products I used:
- AVON Opal top coat - Opalesce  (my older mani with this)


Nektek hogy tetszik?
Használtatok már ilyen ollóval kivágós díszítő matricát?
Mulberry
Do you like it?
Did you ever used these kind of decorative stickers?
Mulberry



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése