2016. szeptember 14., szerda

NOTD: Csokicseppes levendulasüti

Sziasztok Lányok!
Ma is egy manikűrrel készültem, hiába a megtévesztő bejegyzés cím.


De szerintem érthető is, ha megnézitek a körömlakk kupakját.


Nagyon szeretem a mákos lakkokat, van a készletemben fedőlakk (Flormar, L'Oreal, Golden Rose, összehasonlító bejegyzés) és színes lakk is (Lovely narancs, babakék). Egyszerűen fel tudja dobni a legtöbb árnyalatokat - főleg a világosakat, de néhány sötétebben is jól mutat.



Kicsit impulzus-vásárlás volt, nem terveztem a megvételét, de szeretem ezt a halványlila árnyalatot és a pöttyöket, így végül velem jött a Rival de Loop Young - Cookie Nails: #01 crazy cookie lakk.


A fenti képeken alapszín nélkül, két rétegben láthatjátok. A fenti képen a gyűrűsujjamnál látható, hogy nem fed tökéletesen, de ez csak a természetes fényben ennyire feltűnő. Gondoltam kipróbálom alappal is: a jobb középső ujjamra a Revlon Bubbly-ját választottam, a gyűrűs ujjamra egy hasonló színű Bourjois (1, 2) lakkot és végül két rétegben kentem rá a pöttyös lakkot. A Revlon pinkje láthatóan elüt, de jól mutat. A képen annyira nem látszik, de a Bourjois hasonló csak sötétebb árnyalatú - egy rétegnél ez jobban kiütközött, -  de még így is tetszik.



Amit még jó tudni erről a lakkról, hogy gyorsan szárad, de nehéz a pöttyöket a helyükre terelgetni.

Nektek hogy tetszik?
Szeretitek a mákos lakkokat?
Láttátok Ti is a Rossmann-ban ezt a lakkot?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése