2016. július 1., péntek

NOTD: Pöttyös narancs

Sziasztok Lányok!
Úgy döntöttem júliust egy manikűrrel kezdem, úgyhogy fogadjátok sok szeretettel a Manikűrvadász után.


Jövő héten pedig jövök egy szerzeményes bejegyzéssel, mivel a múlt héten külföldön voltam és beszereztem pár apróságot.



Már korábban mutattam ebből a kollekcióból egy másik lakkot, a babakék verziót. Igazából ez a narancs régebb óta megvan, de sosem mutattam meg a blogon.




Felhasznált lakk:
- Lovely: Pastel Pepper - Nr 1



Még mindig imádom ezeket a pöttyös lakkokat, akárcsak a mákos toppereket - Flormar és L'Oréál és a Golden Rose változata, - hiszen nagyon fel tudják dobni bármelyik sima körömlakkot is. Hasonlóak, mégis különbözőek. 


Nektek hogy tetszik ez a Lovely lakk?
Van mákos fedőlakkotok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése