2016. július 27., szerda

NEW IN | ESSENCE | All about 'Vintage' paletta (kifutó termék)

Kedves Lányok!
Mint tudjátok, elindult az Essence kifutó termékek akciója a Müllerekben s nemsokára jön a DM-ben és a Rossmann-ban is.


Mára az egyik megszűnő termékről írok, mert meglepően teljesített!

A márka szemhéjpúderei között köztudott hogy vannak jobbak és vannak rosszabbak is. A mono szemhéjpúderekből a matt színek nem túl jók, a fényes testvéreik viszont mesések! Régebben sem olvastam túl sok jót az all about... szemhéjpúder palettákról, amik nemrég megújultak - külsőleg biztosan, de lehet belsőleg is. 


Ugyan rengeteg szemhéjfestékem van - több szuper Sleek paletta, néhány mono, egy nemrég vásárolt quad ... - de gondoltam teszek egy próbát ezzel, 350 forintért miért is ne? Ráadásként nagyon tetszett a jobb felső zöld árnyalat! 


Milyen jól tettem, hogy megvettem! Eléggé krémes, puha és irdatlanul pigmentált - gyan sokkal csillámosabb mind, mint a lenti fotón, de a szemeken nem durva!

FrissítésElkészítettem három nap három sminket ezzel a palettával. Az elsőnél a két jobb alsót használtam és gyönyörű volt a végeredmény. Kell alá alap, de kibírta a rohangálós napot: nagyjából 11 körül készítettem a sminket és még este hatkor/hétkor még bőven tűrhető volt. Másodszor a világos színeket használtam az egész szemhéjamra, az is nagyon jól bírta fél napig, de a belső szemzugban, a szemöldökcsont alatt illetve az arcon highligterként egész nap fantasztikusan megmaradt! Harmadszor pedig a kettő jobb felsőt használtam, és egész nap jól bírta - kicsit vesztett a fényéből 6 óra elteltével, de sehova sem ment arrébb maga a festék! 

Erre a palettára szerintem mindenkinek érdemes lecsapnia és tenni vele egy próbát - kifutó áron vétek lenne kihagyni!


*Nem szponzorált bejegyzés.

Ti próbáltátok már a márka "all about..." palettáit?
Mire akartok lecsapni a kifutó termékek közül?
Mulberry

4 megjegyzés :

  1. Az alsó sor utolsó két színe valami mesés! Sajnos hétfőn nem tudtam elmenni a Müllerbe, így sok kinézett termékről lecsúsztam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Müllerben nagyon gyorsan elkapkodják a dolgokat. Én a sun club 2in1 bronzosító púderről maradtam le - a bronzos 10-es sunshine volt elkapkodva. Majd a DM-ből vagy Rossmann-ból még megpróbálom beszerezni. :)
      Kitartást a gyűjtögetéshez! :)

      Törlés
  2. Aztamindenit, színmintákon sokkal szebb, mint a paletta alapján ránézésre gondoltam volna. Esetleg azóta már tesztelted szemen is? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit még folyamatban van, de a jobb alsó két szín nagyon jól bírta a gyűrődést. A napokban még a jobb felső kettőt ki akarom próbálni, de szerintem jók lesznek.
      A világos árnyalatok az egész szemhéjon nem túl jók, de a belső szemzugban vagy a szemöldökcsont alá vagy akár highlighter-ként szuperek lehetnek!

      Törlés