2016. június 17., péntek

NOTD: Rózsaszín párduc

Sziasztok Lányok!
Mára egy dögös pink körömlakkal és egy kis nail arttal érkeztem.


Továbbiakban erről az Essence lakkról olvashatsz.


Nagyon szeretem a körmeimen az ilyen rikító rózsazín árnyalatokat, így végül ez lett a második üvegem az áprilisi 2-t fizetsz 3-at vihetsz DM-es akcióból. Biztos van már hasonló lakk a készletemben, de ez részletkérdés. 





Használtam fedőlakkot, de anélkül is ilyen szép fényesre szárad. Gondoltam kicsit feldobom valamivel és egy kis kutatás után beleszerettem EBBE a fényképbe, így gondoltam kipróbálom a párducmintát. Nem lett valami gyönyörű, de saját kézzel csináltam nem nyomdával, így azért eléggé büszke vagyok rá. Instagramon követek egy nail artokat készítő vloggert, aki nemrég csinált is egy olyan videót, hogy hogy lehet többféleképpen párducmintát készíteni - én a delicate módszert használtam, de még gyakorlásra szorul.




Felhasznált lakkok:
- Essence The Gel Nail Polish 59 life is pink! (alapszín)
- Moyra Holographic No 251 (pöttyök)
- Flormar 313 (fekete keretminta)




Nektek hogy tetszik?
Szeretitek a párducmintát? Készítettetek már?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése