2016. június 27., hétfő

NOTD: Manikűrvadász 26. forduló

Sziasztok Lányok!
Ma egy időzített bejegyzéssel érkeztem, méghozzá a Manikűrvadász 26-ik fordulójához készített manikűrrel.
 

A továbbiakban láthatjátok, mit választottam a hozzám "rendelt" bloggerinától.


Egyszer már részt vettem a Manikűrvadászon, akkor Panka volt a főszervező. Most ezt a fordulót Thimmyke szervezte és a párom Lolli lett, a maninal bloggerinája. Rengeteg gyönyörű manikűrt készített már és én nem is tudom, eddig miért nem találtam a blogját, de mostantól tuti, hogy követni fogom a munkásságát! 



Két manikűr tetszett meg, az egyik egy fekete-fehér manikűr egy kis csavarral (EZ), illetve egy azték mintás - feljebb (EZ). Eredetileg az előbbit választottam, de végül időhiány miatt az utóbbit kreáltam újra. Egyszer egy "hasonló" nagyon alap manikűrt már készítettem (EZT), most viszont megpróbáltam jobban és hasonlóan dekorálni. Inkább kriksz-kraksz lett, mint azték minta, de nekem tetszik és a középső ujjamon látszik, hogy tegnap meccset néztem és szurkoltam a magyaroknak. :D




Leginkább emlékezetből csináltam, ezért csúszott a másik oldalra a szín és a minta. Hiába, tegnap-ma nagyon kaotikus állapotban voltam/vagyok.


gyűrűsujj

mutatóujj

Felhasznált termékek:
- Golden Rose - Rich Color: 28 (LINK)
- AVON - Gel Finish: Iceberg White (LINK)
- Essence - Nail Art Stampy Polish: 002 stamp me! black
Gabriella Salvete - Circus Enamel: Juggler 03 (új szerzemény)
- Gabriella Salvete - Glitter Enamel: Cold Red 02 (LINK)




Remélem tetszett a manikűr!
Ha van kedvetek kövessetek bátran! :)
Mulberry



Többiek munkái:



8 megjegyzés :