2016. május 1., vasárnap

NOTD: Tavaszváró/Nyáridéző manikűr - Kedvencek kihívása #5

Sziasztok Lányok!
A mai manikűrrel elérkeztünk a Kedvencek kihívásának a végéhez, melyben a kedvenc évszakunk volt a téma.


Sajnos sikerült ezzel a bejegyzéssel is csúsznom, de sűrű napjaim voltak és lassan itt a vizsgaidőszak is...


Nagyon sokat gondolkodtam a témán, mert egyszerűen nincs kedvenc évszakom. Amikor kicsi voltam, imádtam a telet a hóemberkészítés, szánkózás és hógolyózás miatt, de a nyarat is a sok strandolás és fagyi miatt. Ahogy egyre nagyobb lettem, úgy inkább a tavaszt és az őszt preferáltam, mert akkor nem volt se túl hideg, se túl meleg. 
Mostanában, hogy a négy évszakból kettő lett két hetes átmeneti szutyok idővel, egyszerűen nincs kedvenc évszakom. Amikor egyetlen nap alatt tulajdonképpen "letudjuk" az egész éves évszakokat - reggel hideg, délelőtt 40 C° napsütés, délben esőfelhő, délután hó, este fagy... - hát mit ne mondjak, "jó dolog" frontérzékenynek lenni...




A mai manikűröm amolyan tavaszváró, de számomra mindenképpen nyarat idéző még így önmagában is, úgyhogy úgy döntöttem maradok ennél az egyszerű lakkozásnál - a fekete pöttyök így is feldobják az egész babakék lakkot.





Felhasznált lakk:
- Lovely - Pastel Pepper - Nr 2

Többiek munkái:





Nektek melyik a kedvenc évszakotok?
Mulberry

2 megjegyzés :