2016. május 6., péntek

NEW IN: Lipcandy | Essence Velvet Matt rúzsok

Sziasztok Lányok!
Pár hónapja megmutattam a korall és a nude rúzskollekciómat, azóta azonban nem volt érkezésem megmutatni a vörös és bogyós rúzsaimat, így most újabb darabokkal nőtt a készletem.


Ha kíváncsiak vagytok milyenek az Essence új rúzsai, olvassatok tovább.


Eléggé megszerettem a matt rúzsokat, egyrészt mert most mindenhol ezt nyomatják, másrészt mert ezek a rúzsok sokkal jobban bírják az evést-ivást. 



Imádom az Essence hosszantartó rúzsait: ár-érték arányban szuperek, könnyed krémes textúra, nem szárítja az ajkakat és eléggé tartósak, szerencsére szépen kopnak. A színválaszték hatalmas, mondjuk a matt színeknél annyira nem, de gondolom ez változni fog. Én most a 18-as piros és a 24-es bogyószín mellett döntöttem - a múltkori nude Makeup Revolution rúzs után nincs kedvem kísérletezgetni. 

A napokban jön egy kis összehasonlító bejegyzés, mert észrevettem egy kis érdekességet ezekkel a rúzsokkal kapcsolatban, úgyhogy ne felejtsetek el visszanézni hozzám emiatt! ;)




Ti szeretitek az Essence rúzsait?
Kipróbáltátok már a velvet matt széria valamelyik darabját?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. A matt kollekcióból még nem vettem viszont a sima Essence rúzsokból van már itthon egy kisebb gyűjteményem.:D

    VálaszTörlés