2016. május 21., szombat

New In | Essence | Lights Of Orient trendkiadás darabkái

Sziasztok Lányok!
Nemrég megjelent a Müller polcain az Essence legújabb trendkiadása, a Light of Orient.


A mai bejegyzésben megmutatom, miket sikerült beszereznem.



Az idejét sem tudom, mikor tetszett ennyire egy Essence limitált kollekció, a legtöbb olyan meh kategória volt semmi extra. Aztán jött ez. <3 


Már a promóciós képek megvettek kilóra. A legszívesebben az egész trendkiadást a kollekciómba szeretném tudni, de a pénztárcám szerencséjére, sikerült kicsit visszafognom magamat - na meg mert eléggé le volt fosztva az állvány :D - így csak pár dologgal távoztam a drogériából.


Highligter stick: 01 Golden Gate To Orient
Régóta szerettem volna egy rendes highligtert venni, de valahogy ez sosem jött össze. Eddig a márka egyik korábbi limitált kiadásából, a me & my ice cream baked mono szemhéjpúderét használtam. Mondjuk ezt sem nevezném rendesnek, mert irdatlanul csillámos, de a stick formátum miatt kíváncsi voltam rá. Pigmentált, könnyed a textúrája és szépen el lehet oszlatni. (Swatch lejjebb, a rúzzsal együtt lesz.)




Matt rúzs: 01 Belly Dancing Queen
Nem szándékosan folytatom az előző bejegyzést, melyben megmutattam a matt piros rúzsaimat, de ezt nem tudtam otthagyni a boltban és teljesen más árnyalatú. Élénk cseresznyepirosnak mondanám, nagyon brutális - még nem mertem az utcán viselni és emlékszem ezer éve Anyunak volt egy hasonló kaliberű (Avonos?) rúzsa. :D


Élőben nem ennyire világos, tényleg annyira sötét, mint az alján lévő matrica...
Swatch:



Szemhéjpúder paletta: 01 01 We <3 Arabian Nights
Atyaúristen, élőben még szebb, mint a promóképeken! Ez a fekete "borítás" eszméletlen!




Ugyan csak 6 szín van benne (és egy óriási tükör!), eléggé jól átgondolt a színvilága. Lehet kombinálni, hogy oszloponként a kettőt használjuk, vagy csak egyet-egyet avagy össze vissza. Imádom az arany/rezes, illetve mályvás/barnás árnyalatokat használni - nemcsak ősszel vagy télen. Én kicsit keménynek ítéltem meg a szemhéjpúdereket és kicsit poroznak is, de szépen lehet velük dolgozni. A jobb alsó barna matt, a többi fényes és a bal felső csontszín ugyanolyan, mint a highligter stick. 




A kollekció többi részéből nekem a vörös és a mályvás körömlakk tetszik nagyon, illetve a testpermet is, de kipróbáltam a tesztert és szerintem semmi illata sem volt. Sajnálom, hogy csak a palettához volt tesztet, a pirosítóhoz/bronzosítóhoz nem! 


Nektek hogy tetszik?
Vetettek valamit ebből a limitált kiadásból?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése