2016. február 6., szombat

Vásároltam | Essence, Catrice kifutó termékek

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben megmutatom miket szereztem be az Essence és Catrice kifuttatásán.



Korábban mutattam a kívánságlistámat, szerintem sikerült nagy részét betartani.


Essence szerzemények:
- longlasting ajakrúzs: 14 adorable matt! 
- longlasting ajakrúzs: 01 coral calling
- hosszantartó ajakkontúr ceruza: 09 purely me!
- stay all day 12h hosszantartó púder: 10 matt beige

- the gel nail polish: 02 bubble gum
- effect nail polish - liquid foil: 35 shine brighter (anyué)
- protecting base coat (anyué)



Kicsit leszoktam a körömlakk vásárlásról, de amikor megláttam a "the jelly" feliratú pirosat, úgy gondoltam kipróbálom hogy mitől is jelly. Nagyjából fedőlakknak tudom elképzelni, mivel eléggé áttetsző.


Körmeim
  



A púder csak úgy becsúszott. Eredetileg a Catrice mattosító változatát szerettem volna megvenni, de mivel november óta nincs a Müllerben végül ezt választottam a régi essence helyett, ami mint látszik szörnyű állapotban van.



Imádom a márka rúzsait, úgyhogy le is csaptam pár darabra. A Mülleres brutál pink sajnos szintén hiánydarab, úgyhogy két hordhatóbb árnyalat mellett döntöttem és a nude ajakceruza is hazajött velem. A korall kicsit rózsaszínes, a matt piros pedig nagyjából olyan, mint egy korábbi kifutó rúzs a 03-as dare to wear csak matt változatban - talán egy hangyányit más az árnyalatuk, de... 
A hosszantartó nude vonalból is szívesen kipróbáltam volna az éppen kifutó darabot, de kicsit korrektorszínűnek ítéltem, úgyhogy végül nem hoztam el - na meg a Catrice változatát már megvettem ekkora.




Végül pedig jön a színminta:




Catrice szerzemények:
- Velvet Matt Szemhéjpúder: 010 Vanillaty Fair
- Ultimate Stay Ajakrúzs: 030 Wood You Love Me
- Ultimate Colour Lip Colour ajakrúzs: 210 Pinkadilly Circus
- Luminous Lips Ajakrúzs: 110 My Pink-Instinct




Én mindig a kifuttatáskor veszek rúzst a Catrice választékából - meg néha a limitált kiadásoknál, - de régóta érdekelt a Luminous vonal. Még gondolkodtam az Ultimate családba tartozó Princess Peach beszerzésén, de az nagyon durva volt számomra, így is a komfortzónámon kívüli pinkek mellett döntöttem. 
A swatchot elnézve, egyébként annyira nem is állnak messze tőlem a választott árnyalatok: a Pinkadilly Circus egy mindennap használható rózsaszín, a My Pink-Instinct kissé vizes hatású pink és nem annyira durva mint a fenti képen, ráadásként építhető is (lenti swatch).
A nude rúzst a "miért ne?" felkiáltás miatt választottam, de valószínűnek tartom, hogy megkapja anyum. :) 


Ebből is mutatok egy kis színmintát, a szemhéjpúder nélkül: 



És instagramon kicsit kreatívkodtam, link itt.

Ti vettetek valamit a kifuttatáson?
Mulberry

Utólag megjegyezném, hogy jó néhány anomáliát felfedeztem a kifutó termékeknél: 
- Az essence oldalán három rúzs (hosszantartó nude ajakrúzs 02, longlasting ajakrúzs longlasting ajakrúzs 14, longlasting ajakrúzs longlasting ajakrúzs 17 - utóbbi elérhető kizárólag a Müller drogériákban) van feltüntetve kifutó darabként. Erre föl, a Rossmannban a longlasting ajakrúzs 01-es és nem tudom a számát de nude és nem a longlasting nude kollekció darabja is kifutó termék, ami nincs feltüntetve az oldalon és ha jól emlékszem 2 hosszantartó nude ajakrúzs volt leértékelve? 
- Azt meg már csak széljegyzetként említem meg, hogy majdhogynem minden Müller-DM-Rossmann ami árul Essence és/vagy Catrice termékeket november óta le van fosztva és nincs feltöltve...



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése