2016. február 19., péntek

TESZT | Real Extracts testvaj kollekció

Sziasztok Lányok!
Ma egy csomag testvajról hoztam egy rövidke bejegyzést.


Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor olvass tovább. :)


Karácsony előtt voltam ajándékokat vásárolni, tudom, mint sokan mások s a Tescoban megláttam ezt a kis csomagot, amit végül nem adtam senkinek sem, hanem megtartottam magamnak. #rosszkislány Megérte? Hááát.... 


A csomag tartalma 4 darab 50 ml-es testvaj válogatás a Real Extracts márkától. Nagyon körültekintően van becsomagolva és cuki kis fonott tartóban érkezik. A dobozok össze vannak ragasztva egymással, ahogy a lenti képeken is láthatjátok.



Én elsőnek a mézes verziót próbáltam ki, mondván télen jó lesz ez a fajta törődés. Hogy őszinte legyek, meglepődtem azon, hogy mindegyik dobozban fehér krém van, valamiért azt hittem, színesek lesznek és csak a tégelyük egyszínű.




Könnyű lecsavarni a tetejét és rögtön meg is csap a mézes illata. (A többit nem bontottam ki, de gondolom azok is olyanok lesznek, mint a csomagolásuk ígéri.) 


Olvasgattam krémmániás véleményeket a márka más hasonló termékeiről és meglepődtem, mert tulajdonképpen egyetértek velük. Igazából rá kellett hogy jöjjek, olyan sehányadán sem állok ezzel a termékkel. Nem egy kemény csokis Fruttinis és nem is egy Body Shopos testvaj, azt aláírom és tudtam is hogy nem olyan lesz. Ez inkább egy kicsit műanyagosnak tűnő, kemény krém ami egyben marad de használat közben szépen olvad. Néha úgy érzem, mintha lenne egy vastag réteg a kezemen vagy a lábamon a használata után, nehezen és soká szívódik be, viszont nagyon puhává varázsolja a lábamat, azonban volt olyan, hogy a kezemet kiszárította. Fura egybeesés, az fix.


Hogy ajánlanám-e a megvételét? Nemigazán. Olcsó húsnak híg a leve, inkább valami mást nézzetek ki magatoknak, mert a legtöbb termékük tartalmaz parfümöt és ronda összetevőket (parabén). Igazából a lábamra szeretem használni, mert reggelre megpuhítja a bőrt és ami maradék van a kezemen, azt eloszlatom ott - a kiszáradt kézfejemmel is csodákat művel, de a tenyeremmel és az ujjaimmal nem tud mit kezdeni.


Összegezve kicsit olyan love/hate kapcsolatban vagyok a termékkel... Valószínűleg el fogom használni őket, a fentebb leírt területekre, de többet nem fogok venni ilyen testvajat - inkább megmaradok a túlárazott és felhájpolt TBS mellett vagy ha bátor leszek, kipróbálom a Rossmann saját márkás testvaját.


Ti használtok valamilyen testvajat vagy testápolót?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése