2016. február 3., szerda

NOTD: Pinkie stars

Sziasztok!
Mára egy körmös bejegyzést hoztam, melyben ezt a két lakkot használtam.


Ez lesz az ötödik forduló az Addicts kihívásban.


Lehet nem olyan régóta van meg ez a pink körömlakk, de azóta a kedvencemmé vált. Szépen fed 2 rétegben és nagyon rikító rágógumi-pink színe van, egymagában kicsit sok, de nyomdázva vagy egy kis nail arttal már vállalható ősszel/télen is.



Felhasznált termékek:
- Revlon körömlakk 280 Bubbly
- Essence Nail Art tampy Polish 002 stamp me black
- Hamis Hehe körömnyomdalemez 003

Mint látszik a képeken, nem sikerült túl szépre a nyomdázás. Hogy őszinte legyek eléggé megszenvedtem vele, mert a köralakú lemeznek kb csak a közepéről tudtam úgy felszedni a mintát, hogy utána a körmeimen megmaradjon. Korábban már próbáltam ezt a lemezt használni, de akkor nem sikerült felszedni a lemezről a festéket így nem is lett belőle bejegyzés - akkor nem nyomdalakkot használtam, szerintem ez volt a hiba. 
De nem fogom feladni, ki fogom próbálni a többi héhé lemezt is!

Többiek munkái:





Hogy tetszik?
Van kedvenc pink lakkotok?
Mulberry

4 megjegyzés :