2016. február 10., szerda

NOTD: Nassoljunk!

Sziasztok!
Ebben a fordulóban az édességeké lesz a főszerep.


Kattints a továbbra, ha kíváncsi vagy mit alkottam.


Ugyan a mostani téma az édesség volt, de mivel nem sikerült nyomdáznom, úgy döntöttem saját kézzel csinálok egy kis "édességet". Lehet meglepő, de annyira nem szeretem az édességeket - néha néha bekapok egy kis csokit, cukorkát vagy sütit de sokáig kibírom nélküle. Nagyon szeretem az amerikai csokicseppes kekszet, úgyhogy meg is lett az ihlet, amit szabad kézzel rajzoltam meg.

Felhasznált lakkok:
- Golden Rose Rich Color 05 (nude)
- Golden Rose WOW! (lila)
- Essence Nail Art Stampy Polish 002 stamp me! black (fekete)




Többiek munkái:





Nektek hogy tetszik?
Van kedvenc édességetek, sütitek?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Jaj de cukik!!! Én is szeretem ezeket a kis kekszeket, nagyon finomak! Jól sikerült a manid :)

    VálaszTörlés