2016. február 28., vasárnap

Lipcandy | Korall rúzsaim

Sziasztok!
Végre van egy kis időm, így gondoltam megmutatom a rúzskollekcióm korall szegmensét.


Jövő héten pedig hozom a nude részleg tagjait. :)



Még a múlt héten sikerült befotóznom ezeket a képeket, most pedig időm is lett, hogy írjak pár sort róluk. Jól látszik, hogy drogériás árkategóriába esik mind, nemigen szoktam drágán rúzst vásárolni.


Annyira nem vagyok kibékülve a korall színvilággal, csupán nyáron szoktam utánuk nyúlni. Hamarabb választok egy vörös vagy bogyószínű rúzst, azonban sikerült így is pár darabba beruházni. Ha pedig a fiúk megkérdezik, hogy minek legalább ötféle korall rúzs, mutassátok meg nekik ezt a lenti képet, mert igenis látszik a különbség! :D



Az AVON Ultra Colour Rich Colordisiac van meg legrégebb óta, szerintem már nem is gyártják, de nekem ez volt az első olyan rúzsom, aminek legalább a felét elhasználtam. A Catrice Lobster Love-ja annó a kifuttatás során került a kosaramba, azonban az ajkaimon túlzásnak éreztem, így ritkán használtam s végül megkapta anyukám. A MaxFactor a hype miatt jött velem haza, sajnos hegyezős rúzsceruzáról van szó, ami az ajkakon inkább szájfény hatású, mint rúzs, de legalább nem látszódnak a csillámok... Lengyelországban vettem a Revlon Coralberry-t, mely inkább narancsba hajló korall a többihez képest, igazán megszerettem. Végezetül a legutóbbi szerzeményem az Essence hosszan tartó pinkes korallja, - melyet most futtatnak ki. Párszor már használtam, kissé pirosas rózsaszín, teljesen más árnyalatú, mint az AVON-os.


Ti hogy álltok a korall rúzsokkal?
Van kedvencetek?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Nekem egy korall színű rúzsom van, a Sleek -től a Papaya Pucnh fanztázia nevű matt darab. Én nyáron imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is szép! :) Olyan régóta szemezgetek jó pár Sleek rúzzsal, köztük a Papaya Punch-al is... <3

      Törlés