2016. január 31., vasárnap

TESZT | E.L.F. pirosító paletta - light

Sziasztok Lányok!
Januárt szeretném egy nagyon cuki kis termékkel búcsúztatni.


A továbbiakban az erről az E.L.F. pirosító palettáról lesz szó.


Régóta szeretem ezt a márkát, hihetetlen mennyire olcsón árulnak szuper termékeket. Először a Make Up Plazában találkoztam velük, ahonnét rendeltem pár ecsetet, pirosítót, szájfényt és kipróbálásra mini kiszerelésben színezett krémalapozót is. Az utolsó terméket leszámítva minden nagyon bevált, úgyhogy minden egyes MUP rendelésnél megnézem a kívánatukat, hátha látok valamit, ami "véletlenül" becsúszhat a kosaramba.

Ezt a terméket kivételesen nem a MUP kínálatában találtam meg, hanem a Naillandnél. Egyébként meg kell hogy mondjam, nagyon örülök, hogy a két oldal nem egyezik meg teljesen a vásárolható termékekben. 


Annyit tudni kell rólam, hogy imádom a pirosítókat, kilóra meg lehet venni velük. Bőven elég, ha cukin néz ki - tényleg, nem kell hogy hordható színű legyen, ha gyönyörű a tetején a minta... Ez egy nagyon-nagyon rossz szokásom, tudom. Nem is merem elmondani - inkább megszámolni, - hány arcpirosítóm van, habár a készletem 2/3-át használom úgyhogy azért nem vagyok menthetetlen gyűjtögető... 


Tavaly évközben szinte alig vettem pirosítót, mondván van elég - és tényleg van elég - úgyhogy elég erős vagyok ahhoz, hogy megálljt parancsoljak magamnak, de amikor megláttam ezt a négyes palettát, benne a különböző színeket, tudtam, hogy ez kelleni fog még. Különben is, ha úgy vesszük, darabja csak 697,5 forintba kerül - ennyiért hol kap az ember lánya szép pirosítót palettába zárva? :D


A palettába négy kivehető pot kapott helyet - ezt a neten láttam, nem próbáltam kiszedni a helyükről őket - és kétféle "változatban" kapható a Naillandnél. Én a Light pirosító paletta mellett döntöttem, mert a pinkes-barackos árnyalatokkal tudok mit kezdeni. A "másik" igazából egy kontúrozó paletta melyben egy fehér highlighter és három barnás kontúr szín kapott helyet. Ugyan meg szeretnék tanulni kontúrozni idén, de ehhez elegendőnek éreztem ezt az 1 színt is.


Ahogy a fenti képen is látszik négy különböző árnyalatból áll a paletta:
- bal felül: igazi világos babapink
- bal alul: piszkos sötétebb pink
- jobb felül: világosbarnás-narancsos bronzosító
- jobb alul: csillámos narancsos pink


Nagyon pigmentált mindegyik, szépen el lehet oszlatni az arcon, a csillámok látszódnak az arcon, de nem zavaróan - nekem például a pirosító színén nem csak alatta vagy fölötte voltak elszórtan.



Azt még nem említettem, hogy a tetején van egy óriási tükör, úgyhogy nálam ez hatalmas pluszpont, mert az ilyenektől lesz teljesen kompakt egy termék! 
Méretét tekintve nem annyira egy táskába bedobós darab, de legalább jól záródik - sőt, kicsit túl jól, ugyanis körömreszelővel vagy pontozóval tudom csak kifeszegetni, akarom mondani kinyitni és akkor érződik is a fogásán, hogy a potok ki akarnak jönni a helyükről...


Összességében egy nagyon kihasználható palettát kapunk, egyáltalán nem drágán. Könnyű beszerezni és sokáig elég is lesz.


Hogy tetszik ez a paletta Nektek?
Ti próbáltatok már valamit az ELF-től, van kedvenc terméketek?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése