2015. december 31., csütörtök

NOTD: Szilveszteri party

Sziasztok Lányok!
Ma megmutatom az idei év(em) legutolsó manikűrjét, melyet a legújabb essence lakkommal készítettem, illetve az anyukámnak az egyik karácsonyi ajándékát is kipróbálhattam mellé.



A továbbiakban a két lakk lesz a főszerepben.


Az essence új the gel nail polish lakkjai közül egyedül az anno újsághoz csomagolt 16 fame fatal piros körömlakkot próbáltam idén - már az üvegcse felénél tartok! - úgyhogy a pozitív tapasztalataim miatt beruháztam egy újabb üvegre, erre a lilára, ami az 52-es amazed by you nevet viseli és teljesen más, mint az "elődje".

Nagyon sűrű és krémes állaga van, sikerült úgy festeni a körmeimet, hogy volt ahol vastagon kentem a festéket - ott elég volt egy réteg - s volt, ahol vékonyan, ott viszont kellett a második réteg a színhez. Egyébként az egy vékony réteg nagyon világos volt és csíkos, a második már szép sötétlilává varázsolta a körmeimet. Szerintem gyorsan megszáradt, de azért használtam alá és fölé a bevált essence alap és fedőlakkomat - ITT írtam róluk.






Mint látjátok, ezt a szilveszteri manikűrömet, nem gondoltam túlságosan feldobni vagy megbonyolítani, csupán egy kis holografikus fedőlakkot tettem a gyűrűsujjaim körmére - egy kis accent nails bármikor jól tud mutatni, nemde? Nailland-nél beszerezhető a Dance Legend Top Prismatic holografikus fedőlakkja - szülinapi vagy karácsonyi ajándéknak tökéletes lehet.

Állagra nagyon folyékony, lehet ezzel is több vagy kevesebb festéket felvenni és eloszlatni a körmökön - így kétféle hatást is el lehet vele érni. Én most egy bő réteget használtam, és szikrázó lett a végeredmény. Gyorsan száradt és szép holos színe van, nem egy szimpla ezüst, mint egyes képeken az üvegben.







Terveztem egy is elmélkedést is írni ide, aztán külön bejegyzésbe, de végül nem teszem közzé. 




Ha gondoljátok kövessetek bármelyik platformon. :)
Mulberry


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése