2015. december 19., szombat

Beváltak: Az Essence új alap- és fedőlakkja

Sziasztok Lányok!
Ma megmutatom a legutóbbi felfedezésemet.


Ha kíváncsi vagy ezekre a körömlakkokra, hogy mit tudnak, akkor olvassatok tovább. :)


Aki már régebben is olvasta a blogomat, tudja, hogy nekem nagyon hamar lepattognak a körömlakkok a körmeimről, illetve hogy már próbáltam pár "gyógyító" lakkot is: SHE, Essence Studio Nails, Rimmel Nail Rescue és Stronger. Ezek előtt még használtam a Better Than Gel Nails fedőlakkot, de ugye azt már kivonták a forgalomból. Eddig a Rimmel Nail Rescue-t használtam alapnak, de az utóbbi időben nagyon nem használ semmit sem, ezért elkezdtem nézelődni egy szimpla alaplakk után. Barátnőm említette, hogy ő ezeket használja és hogy számára igencsak bevált. Gondoltam teszek egy próbát velük én is, és igencsak jól tettem, ugyanis a legjobb alap és fedőlakk páros ez tényleg! Még nálam is hatásos, legalább 5-7 napig tartósítja a manikűröket. :)

Az alaplakk kicsit gagyi műanyagszerű fehér 8 ml-es üvegben van, színtelen, kicsit szagos, könnyű textúrájú. Hosszú és vékony ecsete van, egyszerű vele a festés és hamar szárad.




A fedőlakk ezüst 8 ml-es üvegben van, színtelen, néha szagos, könnyű textúrájú. Hosszú és vékony ecsete van ennek is, egyszerű vele a festés és hamar szárad. Kicsit sok lakkot vesz fel az ecset és tényleg olyan, mintha gél lenne.




Így utólag jegyzem meg, hogy mindkét lakk a The Gel Nail Polish családba tartozik, de nem kell hozzá lámpa, szép fénye lesz miután megszárad - viszonylag gyorsan. Én nagyon meg vagyok velük elégedve, régen vettem őket, de még mindig vagy a fele megvan még. Minden egyes lakkozásnál használom őket és csodásak. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Az árára nem emlékszem, de szerintem 800-1000 forint között van, mindenképp megéri.


Amúgy még szoktam használni a Rimmel Nail Rescue-t: a körmeim végére teszek egy kicsit  - nem az egészre - aztán miután megszáradt jöhet ez az essence alaplakk, majd a szín s végül a fedőlakk. És legközelebb legalább négy nap múlva kell aggódnom a körmeimért. :)




Ti kipróbáltátok már?
Van bevált alap és vagy fedőlakkotok?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Én még nem próbáltam,de ígéretesnek hangzik. :) Nekem az eveline 8in1 és a seche vite kombinációja vált be eddig a legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig csak jót hallottam a seche vite fedőlakkról :)

      Törlés