2015. november 10., kedd

NOTD: Pantone Marsala #1

Sziasztok Lányok!
Mára hoztam egy Pantone / Marsala által inspirált manikűrt.



A tovább mögött láthatjátok mi sült ki a lakkokból. :)



Mostanában sokkal nehezebben sikerül befotóznom egy-egy manikűrt vagy tulajdonképpen bármilyen bejegyzéshez tartozó termékeket, mert már sötétben érek haza reggel pedig még nem vagyok elég éber a feladathoz, hétvégén pedig nem vagyok otthon annyit. Szóval most jönnek a nem túl tökéletes bejegyzések, de az inspirációból egyszerűen nem tudok kifogyni. :) Most, hogy vettem pár őszies lakkot, rögvest ki is próbáltam az egyiküket. Imádom az ilyen bogyós árnyalatot, nemcsak rúzsokban, hanem a körmeimen is. Ezért lepett meg ez a lakk, mert másképp néz ki egy és két réteggel - fedni fed, csak más lesz az árnyalata.





Gondolkodtam még a Miss Sporty Burgundi homoklakkján, de azt végül túlzásnak véltem.



Felhasznált lakkok:
- Golden Rose WOW 65
- Rimmel Space Dust 003 Aurora
- Misslyn 746 diamond top coat bling-bling




Végezetül pedig jöjjön az, ami az ötletet és inspirációt adta (link):




Nektek hogy tetszik a manikűröm? Szeretitek ezt az árnyalatot?
Milyen lakkokat használtok szívesen ősszel?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése