2015. október 16., péntek

Szerzemények: októberi Glamour napok & AliExpress csomag

Sziasztok Lányok!
A mai bejegyzésben megmutatom, miket vettem a legutóbbi Glamour napokon, illetve, hogy milyen csomag érkezett hozzám Kínából.


Mit ne mondjak, sikerült tartani a kívánságlistámat és igencsak csalódtam az üzletek választékán s az akciós árakon...


Kezdeném rögtön a kuponos szerzeményekkel. Régebben sok-sok mindent sikerült összevásárolnom ezeken az akciós napokon, most azonban igencsak visszafogtam magamat. Ennek több oka is van, például, hogy az elmúlt években, - mióta blogot vezetek és érdeklődök a sminktermékek után, - igencsak nagy készletem gyűlt össze. Mostanra inkább a pusztításán vagyok, mint a "fölösleges" felhalmozáson. A másik problémám az, hogy annyi minden dolgom van, hogy nem jut túl sok idő sminkelni, amit egyrészt nagyon bánok, de örülök is, hogy ennyire pörgős körülöttem minden - de sajnos így a készletem méretét nehezen csökkentem... Most csak a fontos dolgokat szerettem volna olcsóbban beszerezni.

Eredetileg jó sok ruheneműt szerettem volna venni olcsóbban, de amikor bent voltam a boltokban, akkor feltűnt, hogy a választék igencsak kicsi és még az akciós áruk sem eléggé akciós... A C&A-ban rengeteg pulcsi, kardigán és kabát volt azonban az utóbbira most éppen nincs szükségem, az előbbiek pedig mérethiányosak voltak és még akciósan sem adok értük 6-8 ezer forintot. Csupán egy szürkés kalappal távoztam, aminek így is elég húzós ára volt. A H&M-be igazából a szokásos 3500 forintos farmernadrágért indultam, de nem találtam meg, helyette egy fekete kötött kardigánt vettem. Nézelődtem én, de semmi nekem tetszőt nem találtam, majd máskor.

Folytatom is a sort a sminkekkelÁltalában kuponos időszakban szoktam ellátogatni a The Body Shopba, mivel szerintem alapjáraton egy kicsit drágák a termékeik és engem annyira azért nem győztek meg. Szerettem volna egy BB krémet venni, végül a teafás változat mellett döntöttem és ha már úgyis ott voltam, vettem egy teafás ecsetelőt is. Hiába nem vagyok már tini, a bőröm erre még nem jött rá, úgyhogy igencsak szükségem van ilyen termékekre. A Vásárlásom mellé ajándékba kaptam még egy teafás arctisztító mintát. 


A DM-ben is jártam, s hazajött velem a kinézett MaxFactor Clump Defy szempillaspirál és egy fekete zselés tus is a Rimmel Scandaleyes családból. Még nézegettem az ASTOR matt ajakceruzáit, de nem találtam hozzájuk teszterrel, így végül nem vettem belőlük.


Részben miattam, részben anyukám miatt jártam a Libri-ben, ahol egy komplett trilógiával tértem haza, méghozzá a Wendy Higgins tollából.



Végezetül nemrég megérkezett Kínából az AliExpress által (innen) a legutóbbi rendelésem, mely hét darab körömnyomda lemezből és egy vizes matricából állt - mind fél dollárba került és talán egy dolcsi volt a szállítási díja, úgyhogy igencsak kedvezően jutottam hozzájuk. Ez már a második alkalom, hogy rendeltem onnan és igencsak elégedett vagyok a minőségükkel, úgyhogy tudom ajánlani mindenkinek. 



Ti voltatok Glamour napozni? Miket vettetek?
Vásároltatok már AliExpressről?
Mulberry


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése