2015. június 3., szerda

NOTD: Easy Accent Nails

Sziasztok Lányok!
Mint az az előző bejegyzésemben ígértem, az egyik legújabb NailLand-es szerzeményemet mutatom meg Nektek.
 
 
A tovább mögött láthatjátok ezt a Color Alike lakkot egy egyszerű manikűr keretein belül.


A lakk története röviden annyi, hogy Anyukám látta a NailLand facebook és kinézte magának, úgyhogy el is hoztam neki. Vörös és kis holo, ami az üvegben sokkal irrizálóbb, mint a mi körmeinken, de attól még szép és most hagyom hogy a képek beszéljenek helyettem. :)
 






 
 
Nektek hogy tetszik? Szeretitek a holo lakkokat?
Van Colour Alike lakkotok?
Mulberry

4 megjegyzés :

  1. Imádom a holo lakkokat és nemrég fedeztem én is fel a Colour Alike körömlakkokat a Naillandnak köszönhetően. Nagyon szépen mutat a két lakk együtt.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű színe van a Colour Alike lakknak!:))

    VálaszTörlés