2015. június 5., péntek

Lipcandy: Delicate Rosewood

Sziasztok!
Múlt héten a Müllerben megláttam a Catrice limitált kollekció darabjait s elcsábultam az egyik rúzs után.
 
 
Amúgy is kíváncsi voltam erre a vonalra.

Ebben a trendkiadásban csupa nude árnyalat kapott helyet, nekem azonban a legszinesebb rúzs keltette fel az érdeklődésemet. 

 
A C03 Delicate Rosewood egy fás-sötétebb bogyós-nude szín - ezt most jól megmondtam, mi? - ami illeszkedik az ajkak színéhez így nem túl feltűnő. A Gentle Lip Colour nagyon krémes, de többször kellett végighúznom hogy megszinezze a számat. Összességében nekem nagyon tetszik, hamar a kedvencem lett.


 
 
Amúgy a rúzs nevéről nekem rögtön eszembe jutott a PLL, méghozzá egy kép, ami szinte leírja az egész sorozat mozgatórugóját. Apropó jut eszembe, Ti is láttátok már az új részt, igaz? Elég ütős lett, nemde? :)
 


Nektek mennyire tetszett a Nude Purism trendkiadás?
Vettetk mostanában valamit?
Nézitek még a PLL-t?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése