2015. május 4., hétfő

NailLand szerzemények, nem csak Anyák napjára

Sziasztok Lányok!
Ezt a bejegyzést vasárnap szerettem volna kitenni, azonban csak most sikerült összeszednem a gondolataimat.
 
 
Ebben a bejegyzésben megmutatom, miket vásároltam a NailLand pultnál az elmúlt időszakban.



Kezdjük ott, hogy sosem hittem volna, hogy ennyire el tudok csábulni, mint most. Van jó pár körömlakkom, de egy-egy új darabka velem szokott jönni keddenként, mivel késő délután egyetem és munka után a Nyugati fele van dolgom s mostanában - a rossz közlekedés ellenében - hamar odaérek és az időt a Westendben ütöm el. Westendben, kackac, a NailLand standnál... A mennyiség, amit láthattatok az előző képen nem egyszerre érkezett haza, hanem az idei év "termése", mivel mindig van egy szép lakk, ami felkelti a kíváncsiságomat a honlapról vagy facebookról, aztán a pultnál meg meglátok egy más akciós dolgot és kész, végem van. :D Lassan megint érik egy lakk-stop, habár feltűnt, hogy a jóidő közeledtével egyre inkább van kedvem vásárolni - nem csak sminktermékeket, hanem kiegészítőket és ruhákat is.

Egy ilyen hosszú bevezető után mutatom is a lakkokat, melyekről majd érkeznek külön bejegyzések is, csak szerettem volna így egyben megmutatni őket Nektek. :)


China Glaze: Ever Glaze - Taken for Pomegranite (ára: 1.990 Ft / üveg)
A China Glaze előrukkolt olyan fedőlakkal, ami olyan hatású, mint a fedő géllak. Elméletben csak az ugyanilyen Ever Glaze típusú lakkokhoz használható, más márkánál nem garantálják a megfelelő hatást.  



AEngland: Beauty Never Fails - Crown your hands and feet (Eredeti ára: 2.990 Ft, akciós ár: 1.495 Ft)
Láttaam a honlapon, hogy egyes AEngland lakkok akciósak, s a Merlinért indultam, de az már nem volt a standnál, így esett erre a választásom. Elég vegyesek az érzéseim a lakkal szemben, majd olvashattok róla.



Golden Rose: 3D Glaze Top Coat 90 (Eredeti ára: 690 Ft, akciós ár: 345 Ft)
Neki a rövid története az, hogy szintén a webshopban láttam és az ottani promó képen teljesen másképp nézett ki, mint a valóságban. Mindemellett elhatároztam, hogy egy darabig nem veszek csillámos fedőlakkot. Egyébként már felavattam a Tavasz színei körömlakkos kihívás második fordulójában, ITT



Colour Alike 503 (ára: ~840 Ft)
Ez a lakk anyukámnak tetszett meg a facebook-ra feltöltött fényképek alapján, úgyhogy elő-Anyák napi ajándéka ez volt. Sokáig bírta a körmein, de semmi köze nem volt a facebook-os fotókhoz...



Golden Rose: Holiday 72 (Eredeti ára: 890 Ft, akciós ár: 445 Ft)
Erre nagyon nem tudok komoly érveket felhozni, csakhogy olyan szép volt a többi akciós lakk között, hogy nem tudtam ott hagyni.



I Love Nail Polish: Metropolis (Eredeti ára: 2.990 Ft, akciós ár: 1.495 Ft)
Mikor megláttam, hogy féláron kapható ez az egy darab, tudtam, hogy elhozom és kipróbálom. Mindenki áradozik róla, úgyhogy nagyon nagy reményeket fűzök hozzá - azonban már most biztos vagyok abban, hogy csalódni fogok, de még mekkorát... 
Sajnos unom, hogy mindenfele látok mindent, minden tesztelésre kapott termékről mindenki áradozik (ráadásként ugyanazon a héten) és ha egyet elolvasol, akkor tulajdonképpen elolvastad a többit is... Eljutottam oda, hogy nagyon szájhúzva nyúlok az ilyen termékekért, annyira felhájpolják az átlagos és az átlagon aluli termékeket is a tesztelők.



Végezetül, amikről anya nem tudhatott:
Flormar Nail Art körömdíszítő ecsetkészlet, illetve két MoYou körömnyomdalemez
Nem volt még itthon körömdíszító ecsetkészlet, csak 1 ecset és 2 féle pontozó, mostmár lesz miel alkotni. A MoYou-nál pedig ha két lemezt vásároltál -10% (-390 Ft) akció volt, három lemeznél meg -15% (-885 Ft) - meglátjuk, tényleg megérik-e a használatuk.

Pár kép a lemezekről:
 





A gyűjteményem
 
Ti vásároltatok mostanában a NailLand-nél?
Érdekel Titeket valamelyik lakk, hogy azzal kezdjek? :)
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Engem főleg az érdekelne, hogy mi a baj az ILNP lakkal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg semmi - még nem próbáltam ki. Csak sikerült ott kifakadnom, hogy néhány mostanában vásárolt termékkel nem vagyok kibékülve, holott a legtöbb blogon áradoznak, milyen jó az a körömlakk vagy maga a márka. :)

      Törlés