2015. április 13., hétfő

Szerzemények: Glamour-napok és Anti-Glamour-napok termése

Sziasztok Lányok!
Sokfelé láttam már a mostani Glamour-napokról szerzeményes bejegyzést és arra gondoltam én is megosztom az enyéimet - ha már megmutattam a listámat.
 
 
Volt olyan, amit kupon nélkül vettem, erre utal az Anti-Glamour-napok a címben. Ha kíváncsi vagy közelebbről a termékekre, olvass tovább. :)



 
Sikerült csak pár sminktermékre lecsapnom és több felsőt is vettem, illetve a kiszemelt farmert is hazahoztam. Sajnálom, hogy már nem volt a C&A-ban a virágos nadrág, illetve hogy a New Yorkerhez nem járt kupon s a boltban sem volt akció, habár szokott... Na mindegy, nézzük is sorban a termékeket:
 
 
The Body Shop - Kamillás szemfesték lemosó (60 ml)
Összesen két okból vettem meg, egyrészt mert nagyon kíváncsi vagyok mit tud ez a szemfesték lemosó, ha már csak jó véleményeket olvastam róla. Másrészről mostanában olyan, mintha a szemem nem bírná a Garnier micellás vizemet, mert folyton bepirosodik a szemem miután használom...
 
L'Oréal Color Riche körömlakk
Eredetileg az új mono szemhéjpúderért mentem, de nem volt a bordó árnyalatban, nude-arany-bronz árnyalatú szemfestékem pedig van a Sleek palettáimban. Végül megláttam ezt a különleges körömlakkot és mivel féláron lehetett az enyém, hát nem túl sokat gondolkoztam rajta. 
 
Moyra körömlakkok
Alig vártam, hogy megjelenjen a Peach Collection a gyönyörű darabjaival majd amikor megláttam a polcon az AquaJeans kollekciót, hát... Láthatjátok velem jöttek.
 
 
 
Aveo körömlakk lemosó
A jól bevált palackok a Müllerből, illetve kipróbáljuk majd a pamacsosat is. Utóbbi akár utazáshoz is tökéletes kellék lehet.
 
Balea Argánolajos hajpakolás
Lassan elfogy az AVON-os úgyhogy gyors utánpótlás kellett, majd meglátjuk mennyire válik be.
 
Maybelline Falsies szempillaspirál
Időről időre visszatérek a Maybelline spiráljaihoz, mert jó áron vannak és jók. Tini koromban mindig ilyen spirálokat használtam - a sárgákat.
 
 
 
Syoss szárazsampon
Ez az egyetlen szárazsampon, amit próbáltam és egész tűrhető. Az első két használatkor inkább egy hajlakk, de utána már jól működik kb 6-7 alkalomra elegendő.
 
Kallos Latte hajpakolás
Még Livin Pretty oldalán láttam erről egy bejegyzést, azóta ki szerettem volna próbálni. Amikor végre megláttam egy boltban, mire visszamentem megvenni megszűnt a bolt, aztán el is feledkeztem róla... Viszont most megláttam és megvettem. Ez a kicsi flakon, de elegendő lesz jó darabig.
 
Napszemüveg, bokazokni
Le szerettem volna cserélni a mostani napszemüvegemet és amint megláttam a C&A-ban, tudtam, hogy megvan az utód. A bokazokni pedig a nyár hírnöke lehet, amúgy is nem árt az utánpótlás időnként.
 
Ruhadarabok
- 1 farmernadrág és 2 póló a H&M-ből
- 1 póló az Orsay-ből
- 1 szoknya a New Yorker-ből
 
 
Nagyjából ennyi lett volna a hétvégi vásárolgatásom.
Ti vettetek valamit Glamour-napok akalmával?
Próbáltátok már valamelyik terméket?
Mulberry

3 megjegyzés :

  1. Ez igen, szép kis szerzemények. Nagyon, de nagyon kiváncsi vagyok a Moyra körömlakkokra.

    VálaszTörlés