2015. március 15., vasárnap

NOTD: Girly attitude

Sziasztok Lányok!
Ma végre kipróbáltam a nemrég vásárolt konfettimet egy manikűr keretein belül.
 
 
Ha kíváncsi vagy milyen lett, kattints a továbbra. :)




Egy egyszerű manikűrt szerettem volna csinálni, amihez a rágógumi-rózsaszín lakkomat használtam majd a gyűrűsujjamra boritottam a csillámokat. Mivel eléggé csak az egyik oldalra estek, gondoltam felturbózom, és kentem a kevés csillámos oldalra egy kis eltérő színt, majd elválasztottam egy fekete csíkkal. Annyira megtetszett ez a felállás, hogy az összes körmömre alkalmaztam. Szerintem eléggé dögös lett a végeredmény. :)
 




Felhasznált lakkok:
- Bourjois - 26 (már láthattátok ITT)
- NYC - 268 Fashion Ave Fuchsia (szintén szerepelt már ITT és ITT is)
- Essence Nail Art Stampy Polish - 002 Stamp me black!
- Essence Multidimension Glitter - 10 call me galaxy

 
 
Nektek hogy tetszik a manikűr?
Próbáltátok már az Essence csillámait?
Mulberry

3 megjegyzés :