2014. december 27., szombat

NOTD: Visszafogott mani Golden Rose lakkokkal

Sziasztok Lányok!
Ma még gyorsan megmutatom Nektek a múlt heti manikűrömet, amit sikerült lefotóznom.

 
Ezzel együtt bemutatom a két legújabb körömlakkomat, amit a westendi naillandben vettem.

Régóta tervezgettem, hogy lecserélem az eddigi nude lakkjaimat és amikor megláttam mindenfele a Golden Rose nude lakkját, rögtön tudtam, hogy ez lesz a tökéletes befutó.
Nem is tudom, miért, de én úgy emlékszem, hogy gyerekkoromban - 15 évvel ezelőtt - is volt már ilyen márkájú lakkunk itthon. Nektek nem rémlik ilyesmi?



Felhasznált lakkok:
- Rich Color - 05 (nude)
- Jolly Jewels - 123 (dalmata) 
 
Nem is húzom tovább a szót, íme:
 


A pöttyös lakkot már láthattátok korábban ITT, s a körömmatricát is használtam már párszor.


Nekem nagyob tetszik a végeredmény, illetve a lakkok is. Könnyű kezelni az óriás-ecsetet, már egy rétegben is egészen jól fed és a tartósságával sincs semmi baj.
 
Valószínűleg lesz még Golden Rose körömlakkom, mert ennyi pénzért ilyen jóságot kapni mostanában nehéz.
 
 
Nektek van Golden Rose lakkotok?
Mivel dobnátok fel egy egyszerű nude lakkot?
Mulberry

1 megjegyzés :