2014. szeptember 7., vasárnap

NOTD: A holografikus Moyra lakk esete

Sziasztok!
Mára egy újabb Moyra lakkot hoztam Nektek a 92-es és a 80-as után.


Ez most egy holo hatású lakk lesz, melynek megvan a maga kis története, melyet a tovább után meg is ismerhettek. :)

Szóval úgy volt, hogy... barátnőm kiment Hollandiába nyaralni és megkérdezte szeretnék-e onnan valamit. Rögtön rávágtam a Revlon Colorburst Lip Butter, mi mást is kellene?! :D 


Azonban sehol sem talált Revlon termékeket, "csupán" mua, benefit, gosh, etos, hema és essie volt. Hosszas gondolkodás és kutatás után rábukkantam a Gosh Nail Lacquer Holographic Hero 549 körömlakkra és beleszerettem. Mondtam is barátnőmnek, hogy ez kell - s láss csodát, másnap megláttam Panni egyik bejegyzésében a Moyra holo lakkot. Már akkor tudtam, hogy előbb-utóbb be fogom szerezni, mert azért valljuk be, kedvezőbb áron (és ráadásként itthon is) beszerezhető. Hát, ennyi lenne a története a 251-es Moyrának.


------------------------------------------------------

Röviden: 12 ml tömör holo-gyönyör!
Hosszan: Régi típusú - nem lekerekített - ecsete van, sajnos nagyon csíkoz és hamar elkezdett kopni fedőlakk nélkül. Két réteg kell belőle a tökéletes fedésért és nemcsak a napfényben irrizál.
Összességében: Nem vagyok vele teljes mértékben kibékülve; nem tudom, hogy csak az enyém van ilyen rossz állapotban, vagy másnak is, de ez most a tartossága miatt nem a kedencem - hiába ilyen gyönyörű. Kár érte...



Lehet homályos, de látszik az irrizálás...

Nehéz lekapni az igazi fényét, de...

Megpróbáltam elkapni a valódi irrizálását, ami csak nagyon nehezen ment:





Emellett még hazajött 2 másik körömlakk is, amikről lassan érkeznek majd a bejegyzések:




Nektek hogy tetszik? Van Moyra körömlakkotok?
Melyikre vagytok a leginkább kíváncsiak?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése