2014. szeptember 30., kedd

Lip Candy: Új matt Kate Moss rúzs

Sziasztok Lányok!
Nem tudom mennyire néztetek szét mostanában a drogériák polcain, de én észrevettem egy újdonságot.


A mai bejegyzésben be is mutatom Nektek a legújabb rúzsomat. :)
Korábban már bemutattam a Rimmel - Kate Moss matt rúzsaimat s amikor a minap megláttam, hogy még egy árnyalatban van már a polcokon, megörültem és rögtön le is csaptam rá.

Ez a 107-es sorszámú, sötétbordó matt finisű rúzs. A DM-ben szépen lecelluxozták a kupakját, így kicsit biztosabb, hogy senki sem használta előttem - habár a kérdés már csak az, hogy milyen állapotban van szegényke...




A csomagolása és a kiszerelése a megszokott, nekem még mindig nagyon tetszik. :)


Jelen pillanatban ez az öt árnyalat kapható Magyarországon:
~ 102 babarózsaszín,
~ 105 nude,
~ 107 ez a bordó,
~ 109 barack,
~ 111 (kiss of life) piros.




Mi a véleményetek? Ti is láttátok már?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. A 105-ös árnyalat nálam az abszolút kedvenc nude rúzsom. Nekem is meg van és imádom :) Amúgy jó kis bejegyzés lett :)

    VálaszTörlés