2014. augusztus 13., szerda

Tetszetős Essence kifutó & új termékek - szerintem :)

Sziasztok Lányok!
Ma megmutatom miket vettem a kifutó Essence termékek közül.



Illetve az új szortimentbeli kedvenceimet is megmutatom Nektek.
Amiket kinéztem magamnak: 

- lashes go wild szempillaspirál
- longlasting ajakrúzs: 05 dare to be nude; 08 colour crush; 10 cotton candy
- glow tinted ajakbalzsam: 01 light up!; 02 glam up!; 03 brighten up! 
- glossy ajakbalzsam: 04 mint drop
- körömmágnesek és körömmatricák

Végül ezeket hoztam el:





lashes go wild szempillaspirál
Már korábban vettem egyet, akkor nagyon megtetszett ez a tubusos kiszerelés, illetve hatásos is volt. Sajnálom, hogy kivonják a forgalomból, úgyhogy vettem még egyet belőle - úgy is kellett már az utánpótlás. :)




metal glam szemhéjpúder: 05 chocolate jewelery
Egyáltalán nem állt szándékomban szemhéjpúdert venni, de amikor megláttam ezt az árnyalatot emlékeztetett egy korábbi NYX szemfestékemre (iced mocha), ami egy utazás során ripityára tört - igaz, azóta is használom, de így nem az igazi és újat venni macerás lenne, mivel csak rendelni tudnám a MUP-ból, mert a Müllerben nincs ebből az árnyalatból...
Ti tudtok valamilyen alternatívát helyette, mert ez az essence nem az. 






longlasting ajakrúzs: 05 dare to be nude
Mostanában előjött a rúzsmániám - többször is használtam a már meglévőket. Egy nude rúzssal nem lehet mellélőni és már egy ideje ki szerettem volna próbálni ezeket az essenceket, így most gondoltam veszek egyet. Eredetileg mindhármat elhoztam volna, de a másik kettő igencsak pink - ami nem az én színvilágom.







glow tinted ajakbalzsam: 01 light up!; 02 glam up!; 03 brighten up! 
Már amikor megjelent újdonságként, akkor kinéztem magamnak őket, most amúgy is fogyóban vannak az ajakápolóim...







----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kedvenceim az ÚJDONSÁGOK közül: (innen)

- longlasting rúzsok: érdekes és izgalmas árnyalatok jönnek :)




- szempillaspirál: a csomagolása irtóan megfogott :)
- körömmatrica: nagyon édesek ezek a segítő ragacsok :)


  

- effect körömlakkok: szeretem a különleges fedőlakkokat, úgyhogy ez a nekem való szekció :)




- Hát nem is tudom... jól hangzik, de ugye a papíros nem működött a mágneses viszont igen - bejegyzés róla hamarosan. 


  


Ti miket néztetek ki magatoknak?

Miket vettetek a leárazáson?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. A Princess szempillaspirálra én is kíváncsi vagyok, főleg mióta annyi jót hallottam róla. A bejegyzés alapján pedig a színezett ajakápolók is megtetszettek :D

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is láttam már teszteket a szempillaspirálról, szerintem ki fogom majd próbálni. :)

      Törlés