2014. augusztus 15., péntek

Pár gondolat a micellás vizekről

Sziasztok!
Mára egy rövidke bejegyzéssel készültem két micellás vízzel kapcsolatban.



Tavaly, mikor betört a piacra a micellás víz, még nem lehetett túl sok márkánál megtalálni, mára már mindenfele találkozhatunk ilyen lemosókkal.
Azért választottam ezt a két terméket a mai bejegyzés témájának, mert fogyóban volt az eddig használt sminklemosóm, ami nem is lenne más, mint a L'Oréal micellás vize (L'Oreal Skin Perfection 3in1 Purifying Micellar Solution). Tavaly vettem a Glamour napok környékén, azóta használtam majdnem minden nap. A Garnier (Garnier Micellás Arctisztító Víz) csupán mostanában rukkolt elő a saját micellás vizével és a minap, mikor a Müllerben megláttam elgondolkoztam kicsit, majd végül elhoztam magammal. 




A két micellás víz között szembetűnően ár&mennyiség különbség van: a L'Oréal akciósan 1400-1500 forintba került és ezért az árért 200 ml terméket kapunk; míg a Garnier 1790 forintba került és 400 ml folyadékot kapunk. 



Mindkettő elvégzi a dolgát s szerintem egész sokáig ki fog tartani ez a palack sminklemosó (is).

Ti használtok micellás vizet? Van bevált kedvencetek?
Mulberry

6 megjegyzés :

  1. Én a garniert használom, de sminklemosásra szerintem jó, neked melyik tetszik jobban? :)

    http://beautyfromregi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam most a Garnier a befutó, egyrészt a kiszerelése és az ára miatt, másrészt pedig nem volt még olyan, hogy több lemosót öntöttem volna a vattakorongra, mint amennyi kell - a L'oreálnál nagyjából a palack vége felé sikerült rájönnöm arra a technikával, amivel lehet eleget (keveset) önteni a korongra, addigra már jórészét elpazaroltam a terméknek... :/ :D

      Törlés
  2. Én is ezeket próbáltam eddig (no meg egy kis kiszerelésű Bioderma Sébiumot), de már ha a mennyiséget vesszük, a Garnier jobban megéri. Az összetevőik amúgy is ugyanazok, nálam is hasonlóan teljesített mindegyik, úgyhogy maradok egyelőre a Garniernél. :)

    VálaszTörlés
  3. Énis ezt a kettőt próbáltam eddig, jelenleg a Garniert használom, de mindkettő ugyanolyan jó. Illetve a LRP micellása várat még magára.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én régebben a Douglas sajátmárkás kétfázisú sminklemosóját próbáltam, az igencsak bevált, aztán kipróbáltam a L'Oreal micellás vizét, majd most pedig a Garnier a soros, ami ki fog tartani egy darabig még. ;) Nem tudom, mi jön utána, majd még kiderül. :)

      Törlés