2014. július 19., szombat

NOTD: majdnem plum seduction

Sziasztok Lányok!
A mai bejegyzés középpontjában ez az akciósan beszerzett NYC körömlakk lesz.


A tovább után láthatjátok, miért is majdnem plum seduction a bejegyzés címe.
Volt már kettő ilyen tipusú NYC lakkról szó a blogon - egy fuksziáról és egy halványkékről, - s most jöjjön egy sötétlilás, bordós társuk. Ez a 248-as Manhattan fantázianevű darab, melyet kicsit feldobtam a Miss Sporty homoklakkomal.


Nagyon szeretem ezt a formulát a NYC-tól és azt vettem észre, hogy a sötétebb árnyalatok jobb minőségűek, mint a világos társaik. Ez is már egy rétegben is szinte tökéletes fedést biztosít s hamar megszárad.


Ráadásként még a fürdést, strandolást is jól bírta!!! Nagy favorit lett nálam már így, első használat után is. Egyébként a régi, hosszúkás, vékony ecsete van - fura volt ismét használni.



Hogy miért is majdnem plum seduction? Mert engem - leginkább - az üvegben az AVON Plum Seduction nevű körömlakkjára emlékeztetett. A swatchokat nézegetve, azonban jócskán más a két árnyalat, de nekem ez akkor is majdnem plum seduction marad. :) 


Hogy tetszik Nektek?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. A homoklakk szép :) az NYC lakk nekem egyáltalán nem tetszik, még a színe sem :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyunk egyformák, én nagyon szeretem az ilyen sötét bogyós szineket :)

      Törlés