2014. július 8., kedd

Július eleje: kívánságlista & eddigi szerzemények

Sziasztok Lányok!
Nem tudom mennyire vettétek észre, de a Müllerekben és Rossmannokban már elkezdődött a Catrice kifutó termékek akciója - minden ilyen termékre -50% van, azonban számomra kicsit elkeserítő, milyen gusztustalan állapotban van otthagyva/kirakva néhány kifutó darab. A rúzsok, rúzsceruzák kibontva es/vagy szétolvadva, a szemhéjpúderek kifosztva, némelyik törötten...

Még semmi nem jött velem haza, de lehet nem is fogok venni semmit sem, ha ilyen állapotban lesznek, de azért íme a kívánságlistás darabok:
- mono eyeshadow: 630 Fancy A Coppa Tea?
- liquid metal eyeshadow: 050 We're The Inner Purple. 060 Petrol Pan
- ultimate shine lip color: 010 Love's Di-wine, 060 Don't Pink And Drive
- pure shine color lip balm: 020 Rusty In Peace, 070 I don't Red It
- defining blush: 050 Apropos Apricot

Azonban pár dolgot vásároltam az elmúlt időszakban, amiket most meg is mutatok Nektek.
Olyan nagy dolgokba most nem ruháztam be, de amiket vettem, azokra kíváncsi voltam.

Ilyen az Essence színes szempillaspirállja és a Rimmel körömlakk. A Bloom Me Up hajpánt már a promóképeken is tetszett, de nem akartam rendes áron megvenni úgyhogy boldog voltam, mikor megláttam az akciós dobozban, le is csaptam rá rögtön. A két AVON Gel finish lakkot már megmutattam Nektek - a pirosat ITT, a lilát pedig ITT. Mivel éppen elfogyott a tusfürdőm, vettem két Baleát - nagyon fincsi az illatuk. :)


És íme egy kis léleksimogató- és "Catrice vásárlás" eredménye:




A léleksimogató shopping eredménye a NYC rúzsceruza illetve a két fedőlakk volt - amikről előljáróban annyit, hogy a mágneses fedőlakk működik, a turbo dry annyira nem... Az ASTOR-t pedig 220 forintért nem tudtam otthagyni a boltban.

Végezetül azt kell, hogy mondjam, oda kell figyelni a Lovely márkára, mert követi a trendeket és nagyon kedvező árakon kaphatóak a jóminőségű termékeik. Kell ennél több? :) Nem hiszem. A két Rió homoklakkhoz akciósan jutottam hozzá, egy teljesen feltöltött állványról (!) a rúzsceruza pedig egy újdonság, amit 4 színben lehet kapni: piros, narancs, rózsaszín és ez.

Ti vásároltatok mostanában valamit?
Van valami kívánságlistán Nálatok?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Astor lakkokat nekem is sikerült beszerezni ilyen jó áron :)

    VálaszTörlés
  2. Sok koromlakk van a kivansaglistamon de vissza tartom magam. Augusztusba utazunk Tatabanyara es tartogatom a penzem, hogy tudjak vasarolni egy par koromlakkot ott. remelem kifigim a kedvezmenyek idejet! A Rio koromlakkokra nagyon kivancsi vagyok, hogy mutatnak a kormeiden!

    VálaszTörlés