2014. március 28., péntek

NOTD: Curry

Sziasztok!
Nemrég vettem egy csodaszép Flormar lakkot, melyet gondoltam megmutatok Nektek. :)


A tovább után láthatjátok élesben is. :)
Két réteg kell a tökéletes fedéshez, az állaga sűrű, nagyon pigmentált s a finise Satin Matte - ami nem homoklakk, de nem is lesz egységesen sima, kicsit lehet érezni a csillámokat.
A mattság miatt hamar megszárad, a szatinság miatt pedig gyönyörűséges csillámlást eredményez. 

Lakkomlakkom blogon is szerepelt már ez a szépség, éles közeli képekkel, úgyhogy csak óvatosan a linkre kattintással. ;)




Nehéz volt elkapni az igazi színét, de ez a lakk tényleg olyan, mint az üvegben.
Íme pár naposan:


Rengeteg színben kapható, nagyon nehezen választottuk ki ezt az árnyalatot. :)



Nektek hogy tetszik?
Mulberry

5 megjegyzés :

  1. Nekem az ilyen fajta zöldes színek nem tetszenek, neked viszont jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Az az igazság, hogy egy körömlakkal sokkal inkább bevállalós vagyok, mint mondjuk egy rúzzsal. De már dolgozom az ügyön. :D

      Törlés
  2. Nekem is van ebből a kollekcióbol. Olyan szépek♥

    VálaszTörlés
  3. A satin matte kollekciot ismerem, de eddig meg nem volt alkalmam kozelebbrol megnezni az ujdonsagokat. Az alltalad bemutaott zoldes-aranyos koromlakk valoban nagyon szep es nagyon jol mutat a kormeiden!

    VálaszTörlés
  4. szép, nagyon tetszik az egész kollekció. :)

    VálaszTörlés