2014. február 28., péntek

NOTD: Purple & Sand

Sziasztok!
Nemrég vettem egy új Rimmel homok hatású lakkot, melyet még nem volt alkalmam bemutatni Nektek s gondoltam egy közös bejegyzés keretein belül bemutatom a legelső Catrice körömlakkomat is, ami sajnos már nem kapható.


Látható, hogy igencsak hasonlítanak egymásra.
A nude homoklakk mellett ez a lila nagyon mozgatta a fantáziámat, úgyhogy csak idő kérdése volt, mikor veszem meg. Pár szóval jellemezve a Rimmel 006-os Moon Walking lakkot: tömör lila gyönyör. Két rétegben teljesen olyan, mint az üvegben - az elsőnél elfogadhatóan fedett és szép halványlila színe volt, de a másodiknál... egyszerűen fenséges. :)


Még sosem mutattam meg a Catrice 380-as Forget-Me-Not! lakkot, ami még a régebbi időkből származik - egyenes hosszú kefe, nem a mostani lekerekített végű. Ezzel a darabbal kezdődött a körömlakk imádatom, olyan gyönyörű fényes lila...


A minap megnéztem egy részt (4x17) a Pretty Little Liars-ből, próbálok felzárkózni és szeretek egyhuzamba többet végignézni, hátha meglátom a fontos nyomokat. :D Most menet közben alkottam egy icipicit. :)


Még mindig nem tudom elég vékonyra vágni a ragacsokat, de így is tetszik a végeredmény. :)




Észrevettem, hogy ez a lila homok lakk nem bírja olyan sokáig a körmeimen, mint a másik Rimmel darab. Viszont így is jóideig gyönyörű, ezüstös-lila csillámcsoda.



Ti meg szoktátok bolondítani ilyesmikkel a manikűrötöket?

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése